Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett en porsche cayenne i "vinter camo" et par dager nå. Herlig lyd i den. Både bil og skiboks i full hvit/grå/svart camo.

 

Ja den har jeg også sett, helt vill lyd i den. Synes den var rå tøff i kammo fargene også

Har sett den jeg også. Det er vel han Arnhoff som har den. Mener han har en R8 som sommerbil også. Født i 1989 og er sønn av eier av Relekta AS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er i Oslo... Har dere sett en sort F10 med dyyyp frontfanger og fire eksosutganger bak? Kjører rundt senket, men med vanlige felger/dekk. Fra avstand var jeg sikker på at det var noe annet enn en F10, men klarte ikke å sette fingeren på hva slags BMW det var. Helt rå bil...

F10 har MYE potensial utseendemessig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er i Oslo... Har dere sett en sort F10 med dyyyp frontfanger og fire eksosutganger bak? Kjører rundt senket, men med vanlige felger/dekk. Fra avstand var jeg sikker på at det var noe annet enn en F10, men klarte ikke å sette fingeren på hva slags BMW det var. Helt rå bil...

F10 har MYE potensial utseendemessig!!

har sett en matt rosa 750 med fire potter men ikke denne f10en du spør. 

 

Må si jeg ble forelsket i den 750 og spess fargen :D matt rosa var faktisk rålekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er i Oslo... Har dere sett en sort F10 med dyyyp frontfanger og fire eksosutganger bak? Kjører rundt senket, men med vanlige felger/dekk. Fra avstand var jeg sikker på at det var noe annet enn en F10, men klarte ikke å sette fingeren på hva slags BMW det var. Helt rå bil...

F10 har MYE potensial utseendemessig!!

Rå? 4 rør på en 520d? Han bor på Oppsal her i Oslo. Smak og behag, men jeg syns den er jævlig stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa tidligere i tråden så er det Andreas Arnhoff født i '89 som har den camo-Porscha. Han har en R8 som sommerbil også.

Han er sønn av vedkommende som eier Relekta AS.

Hvis han på bildet er en kompis av deg Wicky - hva i alle dager er det han driver med på bildet, og hvorfor har han lagt med bilde av seg selv? Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...