Evenol Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Har sett en porsche cayenne i "vinter camo" et par dager nå. Herlig lyd i den. Både bil og skiboks i full hvit/grå/svart camo. Ja den har jeg også sett, helt vill lyd i den. Synes den var rå tøff i kammo fargene også Har sett den jeg også. Det er vel han Arnhoff som har den. Mener han har en R8 som sommerbil også. Født i 1989 og er sønn av eier av Relekta AS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 1983 911 SC...Samme eier siden 1989. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Til dere som er i Oslo... Har dere sett en sort F10 med dyyyp frontfanger og fire eksosutganger bak? Kjører rundt senket, men med vanlige felger/dekk. Fra avstand var jeg sikker på at det var noe annet enn en F10, men klarte ikke å sette fingeren på hva slags BMW det var. Helt rå bil...F10 har MYE potensial utseendemessig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Til dere som er i Oslo... Har dere sett en sort F10 med dyyyp frontfanger og fire eksosutganger bak? Kjører rundt senket, men med vanlige felger/dekk. Fra avstand var jeg sikker på at det var noe annet enn en F10, men klarte ikke å sette fingeren på hva slags BMW det var. Helt rå bil... F10 har MYE potensial utseendemessig!! har sett en matt rosa 750 med fire potter men ikke denne f10en du spør. Må si jeg ble forelsket i den 750 og spess fargen matt rosa var faktisk rålekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Så denne grønne R8 på nesttun i går http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46018175 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Siden noen sikkert vil se cammoporscha: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Til dere som er i Oslo... Har dere sett en sort F10 med dyyyp frontfanger og fire eksosutganger bak? Kjører rundt senket, men med vanlige felger/dekk. Fra avstand var jeg sikker på at det var noe annet enn en F10, men klarte ikke å sette fingeren på hva slags BMW det var. Helt rå bil... F10 har MYE potensial utseendemessig!! Rå? 4 rør på en 520d? Han bor på Oppsal her i Oslo. Smak og behag, men jeg syns den er jævlig stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Er det han Olsson sin Porsche eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Om det er eieren på bildet der så er det hvertfal ikke Jon Olsson. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Usikker på om det er eiern...Er iallefall kompis av meg som har den for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Som jeg sa tidligere i tråden så er det Andreas Arnhoff født i '89 som har den camo-Porscha. Han har en R8 som sommerbil også. Han er sønn av vedkommende som eier Relekta AS. Hvis han på bildet er en kompis av deg Wicky - hva i alle dager er det han driver med på bildet, og hvorfor har han lagt med bilde av seg selv? Haha! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Skulle sikkert få det til å se ut som han eier den... Disse utlendingene, vil ingen ende ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Vel...han kompisen min på bildet eier denne lamboen...Da går det an å byttelåne bil...sikkert derfor han la ut bilde av den! Han skrev aldri at han eide den, bare at han skulle ratte denne iløpet av helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Så møkkete, fy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Bruksbil... tommyheimberg og Julian Sommer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå