Mattae Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Spotta en svart e92 m3 i haugesund, karmsundagata i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Hvit sls cab med svart panser. Og nå: wtf! Matt ferskenrosa Panamera med 911 turbofelger og max soting hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Sikker på at den ikke var matt rød? Er en matt rød med slike felger og sota ruter i Oslo,... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Så en gul Jaguar XK cabriolet av siste generasjon i dag (Carl-Berner krysset)! KNÆSJ gul liksom, syns det var tøft..! Ellers sett Lotus 340R, 993 med Martini-dekaler, sølv Gallardo, hvit California, haugevis av sjarmerende veteraner, racing-rigget Alfa Giulia med skilt og mye mer. Sett endel svenske grombiler i Oslo også! Bl. a. S60 R i turkisgrønn, lysegrønn Focus RS av siste type, M3 E90 og sånt. Sorry, altfor lat med kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 2012mod Gelandewagen. Dårlig bilde men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Møtte på en knallhvit e92 m3 med VANVITTIG grom lyd ved Youngstorget i Oslo. Noen her på forumet? Litt senere på kvelden ble jeg forbikjørt av en hvit 640i cab (f12?). Sett masse gromt i Oslo området nå i det siste nå. Kan nevne et par . Veteraner: - Rød Porsche 356 Spyder ved Bygdøy Allé. Er ikke disse bilene SUPER sjeldne??? Eieren så ut til å ha fått motorstopp. Stod ihvertfall stille med nødblink på . - Ford Mustang fra 60-70 tallet. Var sort med grå fartsstriper. For en lyd! - Bmw e30. Usikker på motor, men den var STRØKEN og lagde en fantastisk lyd. Grå/brun farge. Noen her på forumet? Var en eldre mann som kjørte bilen. Superbiler: - Ferrari i hvit farge ved storo. Usikker på hvilken ferrari det var - Ferrari f12 i grå farge - Bentley Continental grå farge. - Aston Martin Dbs. Sort farge, usikker på årsmod. - Mercedes SLS i matt sort farge og sveitsiske skilter. en stund siden jeg så denne but it still counts! - Audi r8 blå farge med karbon paneler. Stod parkert ikke så langt unna Nydalen - Nissan GTR Sort farge ved økern. Fy for en lyd!!! - Masserati - Usikker på hvilken det var, men den så ganske ny ut. hvit farge ved Ambassade byggene Annet: - Ford Mustang Gt500 - Blå med hvite fartsstriper. Ganske ny årsmod. svenske skilter - Mercedes cls 63 amg. Ganske ny. Idioten holdt på å kjøre i meg i en rundkjøring ved Opraen. - Mercedes G63 amg - Mercedes sl63 amg sølv - Mercedes c63 amg sort - Mercedes S63 amg sølv - Audi rs4 Sølv farget sedan. 2005-07 mod ish? - Audi rs5 2014 mod. Blå farge - Bmw e92 m3 grå farge (Var til salgs hos Pettersen Auto) - Bmw e92 m3 sølv farge - Bmw e92 m3 hvit farge - Bmw e60 m5 sølv farge - svenske skilter - Bmw f12 m6 hvit farge - svenske skilter - Bmw e46 m3 grå farge. 250% strøken, har ikke sett noe lignende før! Polske skilter. - Massevis av gromme Porscher. Alt fra 911 til boxter. Mulig jeg har glemt noe i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Var på rudskogen i dag og spotta masse Porscher. Og noe annet gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Spotta denne jaguraen utstyrt med hydraulisk understell i natt. Var noen kjentfolk som var ute å råna Vanvittig grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Spotta denne i Oslo: Fiat 500 Abath Sent from my iPhone using Tapatalk M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Spesiell den fargen på bilen til høyre? Range røver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 RR Evoque ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Peugeot 205 gr , høgre styrt ^^ Noe spesielt her ? Lamborghini something something.. med kvadrat ikke noe eg ser hver dag Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Tipper det snart kommer en mattsvart Tesla til salgs, og den ser egentlig overraskende bra ut! Bildet er tatt fra kontoret mitt med mobil, så ble den avstanden det ble.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Tipper det snart kommer en mattsvart Tesla til salgs, og den ser egentlig overraskende bra ut! Bildet er tatt fra kontoret mitt med mobil, så ble den avstanden det ble.. 2014-05-07 10.32.28.jpg Mattsvart Tesla Model S.jpg Ikke noe nytt, Går en model p85(?) i matt svart i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Ikke noe nytt, Går en model p85(?) i matt svart i Trondheim. Hva så? Bilen ble spotta allikevel tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå