Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

ja ble litt satt ut faktisk...de gangene man ser en porsche 928 så er den som regel nyvasket og ute på lufting... denne blei brukt som bruksbil virka det som...

 

Skulle egentlig tatt bilde men hadde med baby i baksetet og da rører jeg som regel ikke tlf... ikke mye som skal til før man plutselig mister kontrollen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en svart F30 i ekstrem fart på E6 mellom Gardermoen og Oslo ca 20.30-20.45. Og når jeg sier ekstrem høy fart så mener jeg at bilen vinglet med rumpa i svingen som det er 100 sone i. Det er fullt av biler på den veien på den tiden og jeg fikk hjertet i halsen da F30en forbikjørte fordi den var helt nærme oss. Håper av hele mitt hjerte at du kjører av en dag, jævla dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke gå så langt som å ønske død og lemlestelse over noen, men man kan jo ha ett lite håp om at neste gang kjører de inn i laseren ;)

Sikkert Bmwsauce som skrøt så veldig for noen måneder siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert Bmwsauce som skrøt så veldig for noen måneder siden...

Hehehe tenkte jo den skrua med en gang... Ble ekstra sur for det var nesten ved samme sted der et familiemedlem ble smadret på siden av en "flyvende" Corvette  (forrige uke, ved Kløfta, kom masse om det i nyhetene). Han helten i dag kunne glatt ha tatt med tre-fire biler i sin ulykke, ingen overdrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto en rs6 i vintercamo utenfor Solli bowling i stad, og en Porsche med no unibet/betson dekor.Sent from my iPhone using Candy Crush

Var den RS6en Svensk registrert? isåfall så er det vel han alpinisten sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...