Markus E30 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Kjørte forbi henning Solberg i en slr amg på karihaugen i går gav tommel opp og fikk tommel opp tilbake var vel 620hk i følge vegvesen appen. Kattlikzm, Shattered og APedersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Dobbelparkerer du på elbil plasser? Da kan du vente deg en feit bot etterhvert... Tydeligvis fikk jeg ikke med delen med "elbil", men nei, det gjelder vanlige parkeringsplasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Tydeligvis fikk jeg ikke med delen med "elbil", men nei, det gjelder vanlige parkeringsplasser Åja, nei der er jeg enig med deg Parkerer enten i andre enden av parkeringsplassen eller så sitter jeg i bilen mens fruen er å handler e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr2i91 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Så denna nå på Råholt. E46 330xd Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Kjørte forbi henning Solberg i en slr amg på karihaugen i går gav tommel opp og fikk tommel opp tilbake var vel 620hk i følge vegvesen appen. Hadde den hvite skilter? Så nemlig en SLR Amg i sølv farge for en uke siden ved Ullevål på prøveskilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 1 serien til en kompis. Også så jeg en fin E61 her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hadde den hvite skilter? Så nemlig en SLR Amg i sølv farge for en uke siden ved Ullevål på prøveskilter. Ja eller så hadde jeg ikke vist antall hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ja eller så hadde jeg ikke vist antall hk haha det tenkte jeg ikke over gitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Enkelte prøveskilter viser også litt info på sidene til satans veivesen. Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg ble spotta i dag. Kattlikzm, Skårholen, APedersen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Spottet denne på vei hjem etter jeg hadde hentet min søster! Ikke ofte jeg har sett disse på veien! 2013 modell gt86!! Eldre herremann som kjørte. Like etter jeg tok dette bildet, så jeg tidenes kuleste Morgan trehjuling! Fikk ikke bilde av den men den så slik ut Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Det er jo en sånn som var med i Panser nå sist. Det er litt kult, lurer på hvordan det er å kjøre jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Det er jo en sånn som var med i Panser nå sist. Det er litt kult, lurer på hvordan det er å kjøre jeg. Fikk ikke sett den episoden jeg Har litt lyst til å prøve en sånn ja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Spottet denne på vei hjem etter jeg hadde hentet min søster! Ikke ofte jeg har sett disse på veien! 2013 modell gt86!! Eldre herremann som kjørte. Går altfor få av gt86/brz på veien dessverre, men nå kommer det en til ålesundområdet, samt muligens en til skjold Mr_Soul reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg ble spotta i dag. image.jpg :OOOOOOOOOOO angel eyes! Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå