Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Dobbelparkerer du på elbil plasser? Da kan du vente deg en feit bot etterhvert...

 

Tydeligvis fikk jeg ikke med delen med "elbil", men nei, det gjelder vanlige parkeringsplasser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis fikk jeg ikke med delen med "elbil", men nei, det gjelder vanlige parkeringsplasser :)

Åja, nei der er jeg enig med deg :) Parkerer enten i andre enden av parkeringsplassen eller så sitter jeg i bilen mens fruen er å handler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi henning Solberg i en slr amg på karihaugen i går :D gav tommel opp og fikk tommel opp tilbake :D var vel 620hk i følge vegvesen appen.

Hadde den hvite skilter? 

Så nemlig en SLR Amg i sølv farge for en uke siden ved Ullevål på prøveskilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne på vei hjem etter jeg hadde hentet min søster! Ikke ofte jeg har sett disse på veien! 2013 modell gt86!! Eldre herremann som kjørte.

u3y8yju5.jpg

Like etter jeg tok dette bildet, så jeg tidenes kuleste Morgan trehjuling! Fikk ikke bilde av den men den så slik ut

me5a8e4y.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en sånn som var med i Panser nå sist. Det er litt kult, lurer på hvordan det er å kjøre jeg.

Fikk ikke sett den episoden jeg :-( Har litt lyst til å prøve en sånn ja :-D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne på vei hjem etter jeg hadde hentet min søster! Ikke ofte jeg har sett disse på veien! 2013 modell gt86!! Eldre herremann som kjørte.

Går altfor få av gt86/brz på veien dessverre, men nå kommer det en til ålesundområdet, samt muligens en til skjold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...