Kattlikzm Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Tenker du på den røde R8'n med samme folie? Den var hvertfall vært på tv2! hehe nei tenker på den e klasse stasjonsvognen i rød krom folie. Lurer på om det er Wicky . Apropo den krom røde R8en - den var lagt ut på finn for en stund tilbake HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 da var du på metrosenteret i går å da. veit ikke heelt hva jeg syns om den folien og "carbonen" på panseret..men skiller seg ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Ja er jeg som kjører den krom røde E klassen ja... men var den på tv2??? hæææ? Ja var på metro senteret...og nei den karbonen p åpanseret skulle så absolutt ikke være der! Men var klin umulig å få panseret pent med kromfolie på alle de kurvene en E klasse har på panseret...så blei en nødløsning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Ja er jeg som kjører den krom røde E klassen ja... men var den på tv2??? hæææ? Ja var på metro senteret...og nei den karbonen p åpanseret skulle så absolutt ikke være der! Men var klin umulig å få panseret pent med kromfolie på alle de kurvene en E klasse har på panseret...så blei en nødløsning... ah my bad then! Jeg mener jeg så en rød foliert bil på tv2 God Morgen Norge. Kan hende jeg tar feil . Er tross alt lenge siden (kanskje 6 uker tilbake?) Fin bil hehe, skiller seg ut blant mercene i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Jeg synes overalt...kan ikke gjøre noe hemmelig lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Spotta den hvite MB SLS AMGn igjen i går, fet lyd i den når den gir på litt. Lurer på eier jobber på Markveien Karroseri på Ensjø. Ser den ofte stå der. Håper i allefall ikke at det er Kia han jobber på Ellers så kjørte jeg inn i Svartdalstunellen i går kveld, hørte en lyd som liknet veldig på SLSens, jamret i hele tunellen. Viste seg å være en hvit S-klasse 63 AMG. Mistenker at Wicky er i stand til å legge ut ett bilde og litt info om den, da jeg mener å ha sett han poste litt om den før. Uansett, 63amg motoren til MB har ett helt vilt lydbilde, lysten på en MB med slik motor blir bare større og større. Og det kule er at det faktisk begynner å gå en del biler med den motoren også. Så en svart C63 stasjonsvogn forrige helg, helt samme lydbildet, rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 SG3 AMG L....intet mer eller mindre Og ja...den bilen bråker...rett og slett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Uff, en slik bil skal ikke ha klistremerker i felger og ellers rundt om på karosseriet... navnet på bakluka osv... den skulle vært clean og lav bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 så forresten en 4 Grand coupe på veien i går. Tror 3serie sedan skal bli vanskelig å selge fremover. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Litt slik? Husk at bilen brukes som reklamebil for bilsjappa da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Bedre den der ja er nok bare min rasistiske tanke som missliker wasif på bakluka men... (neida, jeg er ikke rasistisk! bare litt mot wicky iblant ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Er samme bilen...bare foliert... Wasif er han som eier Sofienberg Bilsenter...han har den og en ML63 AMG... helt ålreit garasje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Synes den AMGen bare var glorete i hvit, med de felgene og klistremerkene. Hva er galt med originale AMG felger og sort lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Ingenting galt...men nå brukes den bilen som sagt som showoff bil for Sofienberg Bilsenter.. reklamebil..da kan den være glorete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Samme bil som meg, bare litt annerledes? Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Skulebollen og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå