Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker du på den røde R8'n med samme folie? Den var hvertfall vært på tv2!

hehe nei tenker på den e klasse stasjonsvognen i rød krom folie. Lurer på om det er Wicky :P.

Apropo den krom røde R8en - den var lagt ut på finn for en stund tilbake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jeg som kjører den krom røde E klassen ja... men var den på tv2??? hæææ?

 

Ja var på metro senteret...og nei den karbonen p åpanseret skulle så absolutt ikke være der! Men var klin umulig å få panseret pent med kromfolie på alle de kurvene en E klasse har på panseret...så blei en nødløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jeg som kjører den krom røde E klassen ja... men var den på tv2??? hæææ?

 

Ja var på metro senteret...og nei den karbonen p åpanseret skulle så absolutt ikke være der! Men var klin umulig å få panseret pent med kromfolie på alle de kurvene en E klasse har på panseret...så blei en nødløsning...

ah my bad then! Jeg mener jeg så en rød foliert bil på tv2 God Morgen Norge. Kan hende jeg tar feil :P. Er tross alt lenge siden (kanskje 6 uker tilbake?)

Fin bil hehe, skiller seg ut blant mercene i Oslo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta den hvite MB SLS AMGn igjen i går, fet lyd i den når den gir på litt. Lurer på eier jobber på Markveien Karroseri på Ensjø. Ser den ofte stå der. Håper i allefall ikke at det er Kia han jobber på :iwant:

 

Ellers så kjørte jeg inn i Svartdalstunellen i går kveld, hørte en lyd som liknet veldig på SLSens, jamret i hele tunellen. Viste seg å være en hvit S-klasse 63 AMG.

Mistenker at Wicky er i stand til å legge ut ett bilde og litt info om den, da jeg mener å ha sett han poste litt om den før.

 

Uansett, 63amg motoren til MB har ett helt vilt lydbilde, lysten på en MB med slik motor blir bare større og større. Og det kule er at det faktisk begynner å gå en del biler med den motoren også. Så en svart C63 stasjonsvogn forrige helg, helt samme lydbildet, rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...