Clevion Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Jeg trur jeg vet Ingen bilder av B12? Henger meg på sjøbuse, I think I know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Møtte på en e92 m3 i grå farge ved Økern området. Noen her på forumet? Bilen så helt original ut, og dønn strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Grom lyd i tunnelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Stod på Esso Høvik da en grå 458 Italia suste forbi! Møtte også en strøken rød E30 M3 med Schmiedmann reklame rett etter tunellen ved Sandvika når jeg var på vei mot Hønefoss i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Sort e30 med gull alpina dekaler på siden idag mellom Mandal og Søgne, noen her? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Tuscan? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Ser ut som en Chimaera Fin 911 RS replica på Frogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Hertz Adrenaline Collection er nå tilgjengelig i Norge, og på Kjevik lufthavn i Kristiansand kan man bla leie denne Shelby Mustangen. I følge nettsiden så kan man leie både Range Rover Sport og BMW 640I Gran Coupe også Sikkert billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Koster vel en del..og man må stille med to kredittkort med over 50k i dekning pr stk som depositum... Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Henger meg på sjøbuse, I think I know Indrehus garasjen Har bilder av b12 og resten av bilene, var bare en kjapp tur innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Spottet en SQ5 og en S8 i går, samt en Golf 7 GTI i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Spotta RS5 i stad og en M5 E60 i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 I dag har jeg sett E60 M5. Et par E46 M3. Et par E92 M3. Masse Porsche. Noen Camaroer både gammle og nye. 3 ferrari. Noen lotus (en kræsja) og opel speedster. Var sikkert noe mer også som jeg ikke husker i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Møtt på en hvit e92 m3 2-3 morgninger på rad i karmsundgata haugesund nå, på vei hjem fra nattskift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 I dag har jeg sett E60 M5. Et par E46 M3. Et par E92 M3. Masse Porsche. Noen Camaroer både gammle og nye. 3 ferrari. Noen lotus (en kræsja) og opel speedster. Var sikkert noe mer også som jeg ikke husker i farta. Dæven, hvor holder du til a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå