FredrikE24 Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Den er heeelt forferdelig stygg! Ser den ganske ofte! Tror han jobber på Volvo trucks på rud her hjemme i Bærum!!!! Blir lei meg hver gang jeg ser den Sent from my iPhone using Tapatalk Kjører Bmw og jobber på Volvo? Da er det noe som ikke stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 De finnes fortsatt en og annen strøken E34 der ute som fortsatt gjør nytten sin Møtte selv på en absolutt mint condition E34 Touring, lysblå metallic med originale felger og ett eldre ektepar bak rattet. Skiltnummeret begynnte med NE12xxxx ett eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Kom over Schmiedmann sitt bruktbil delelager i Danmark idag Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Spotta Merrusche idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Spotta en e46 coupe utenfor Rådhuset som var PRIKK lik min. Orientblau farge, 19" hartge classic, shadowline lister, mtech front osv... På skiltholderen bak stod det "Premium Cars". Noen her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Var og shoppa på Nordby idag, møtte på sjukt mange grombiler: - To Nissan GTR (en mørkblå med Gatebil klistremerke og en rød med vinge/spoiler <-- stod parkert ved siden av hverandre) - Den nye Corvette Stingray med fult politi utseende (sirener på toppen, "Police" klistremerke på dørene, sort og hvit farge - prikk lik den politibilen fra Need for speed most wanted) Corvetten stod like ved Nissan GTRene - Bmw e92 m3 inne i Parkeringshuset på Nordby senteret. - Bmw e34 m5 på strekningen mellom Nordby og Svinesund - Bmw e92 B3 Alpina i blå farge på Svinesund <3 Sverige <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Nå er jo ikke Nordby senteret så veldig langt unna rudskogen på en måte...og siden de stengte arrangementet tidligere pga ulykken så har vel folk tatt seg en tur over grensa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Alle grombiler man ser på Nordby er jo Norske, og er de ikke det så er de kjørt av en nordmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 En liten del av det jeg har sett denne uka Svarte 911en fikk jeg forøvrig tre runder rundt ringen med i passasjersetet noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Hvis himmelen finnes så håper jeg at den er noe lignende, M|Fjeld! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Genialt svar hehe Og jeg er så enig, så enig! Trodde jeg kunne bli mett på gromme biler, men sulten er større enn noen gang..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Fikk prøvd denne gøyale bilen i dag! Veldig positivt overasket. Aksen ved flat pedal er morsomt og lydløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Nå er jo ikke Nordby senteret så veldig langt unna rudskogen på en måte...og siden de stengte arrangementet tidligere pga ulykken så har vel folk tatt seg en tur over grensa.. Alle grombiler man ser på Nordby er jo Norske, og er de ikke det så er de kjørt av en nordmann GTRene, e92 m3en og Corvette Stingray´en hadde svenske skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Om den E92 M3'n var grønn (blåaktig), kan det jo ha vært Nautiluz. Han bor jo der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå