Merrushe Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 mye er den verdt? 150k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Hadde kanskje gitt 15k for den for å grise den i vinter... i mine øyne var ikke den bilen verdt no særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Møtte på en grå e46 sedan for et par timer siden. Han hadde ///M klistremerke på hekken. Fysj.. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Fin Mustang på plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 En hvit 1967 ford mustang med 4,7 liters bensin motor og 169 hk. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Ingenting å gjeipe for... mustangen der er vel råere og kulere enn de fleste bilene ellers i verden. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Whelp. Så for en time siden en sølv McLaren SLR i god driv utenfor Alna Senter i Oslo. Første gang jeg har sett norsk SLR på veien (utenom messer). Syk mektig lyd i den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Tror jeg også kjørte forbi den for en liten stund siden. Da hadde den følge av en M6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Sweet! De fleste biler i sølv pleier å forsvinne i trafikken, men denne så man fra lang avstand. Hadde god mulighet til å ta bilde, men i slike øyeblikk er det deilig å bare nyte det i stedet, ikke hverdagskost med hyperbiler i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Ble ikke bilde på meg heller, den var i motsatt felt på motorveien.. Men et flott syn var det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 En jeg kjenner øvelseskjørte rundt på Nordstrand i SLR til faren med L på bagasjeluka i 2007-08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Denne E21 her står fast i Gamlebyen i Oslo. Bransjens frekkeste rattlås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 To svært saftige Ferrarier ved siden av hverandre F430 og 550 Maranello noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 En liten cruisetur i Oslo sentrum, og gjett hva jeg ser!Enda en Ferrari f430. Bare minutter etterpå får jeg øye på en svært sjelden Ford GT! Aldri sett denne før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Hva er en Ford GT50? Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå