olenikolai Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Ikke akkurat en vanlig sak den 850Sen, men det gjør den enda mer spesiell at den er i coupe versjonen! Er ikke akkurat hverdags å møte en S-klasse coupe selv med mindre motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Flere bilder av galskapen. Denne blir å se i Telemark-området. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Wow. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Tør ikke tenke på verdifallet, men en som eier noe sånt driter garantert penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 For en råskap... Men er det en Ford forhandler den står hos? Når begynte Ford å forhandle Brabus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Stemmer nok det Fredrik. Har aldri solgt noe sånt før (selvfølgelig ), men om en kunde vil ha, så skal man alltids klare å skaffe det! Sånt blir det snakkis om, og i et område som det her, så går ord rundt som ild i tørt grass. Og det er kun positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Var ein tur til Haugesund idag og spotta noen fine biler. Ein svart e92 M3, svart/mørkeblå e46 M3, svart MB med rød leppe og røde speil og sist men ikkje minst nye volvoen. Klarer ikkje å bestemme meg ka eg syns om fronten. Er litt mye, samt lys stripen ser noe spess ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Møtte på denne i dag. Lurer på hvordan et slikt flak er å lukeparkere ... 1975 Cadillac Fleetwood par Fredrik, on ipernity Beklager sola på bildet ... Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Ser den bestefar Peugeoten hver dag... Stod uten stylter for inntil få dager siden... Håper bestefar overlever Jeg har sett den kjøre et par ganger tidligere og (til og med postet et bilde i tråden her), men dette er første gangen jeg har sett den stå parkert. Ser ut til å bli flittig brukt så jeg ville tro den er sikret en fremtid i hvert fall en god stund fremover. Sjaføren/eieren så ut til å være i 20-årene så jeg ville ikke tro han er bestefar riktig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Bilen er bestefar-ish, jeg så den fylt med 20 åringer putre rundt på Rodeløkka, det var klasse Galro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Møtte på denne i dag. Lurer på hvordan et slikt flak er å lukeparkere ... 1975 Cadillac Fleetwood par Fredrik, on ipernity Beklager sola på bildet ... Får sånn Olsenbanden feeling når jeg ser den der, sånn Direktør Hallandsen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Her er noen bedre bilder av den Gallardoen jeg la ut bilder av for noen dager siden. Har også bilder fra Cars & Coffe Romerike torsdagen. Kan legge ut hvis noen vil? Ser mange har spottet mye bra biler i det siste, må nesten ut snart selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Som Wicky sa, gud for en skiltplassering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Med en dyr bil hadde jeg risikert klistremerkeskilt på ene siden foran bare...så får man heller betale boten den ene gangen man blir stoppa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Problemet med det er at man i verste tilfelle kan bli tatt for dokumentforfalskning, og da blir straffen hakket verre enn en bot. Det er faktisk bedre å bli tatt uten skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå