Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Stemmer nok det Fredrik.

Har aldri solgt noe sånt før (selvfølgelig :P ), men om en kunde vil ha, så skal man alltids klare å skaffe det! :)

Sånt blir det snakkis om, og i et område som det her, så går ord rundt som ild i tørt grass. Og det er kun positivt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ein tur til Haugesund idag og spotta noen fine biler. Ein svart e92 M3, svart/mørkeblå e46 M3, svart MB med rød leppe og røde speil og sist men ikkje minst nye volvoen. Klarer ikkje å bestemme meg ka eg syns om fronten. Er litt mye, samt lys stripen ser noe spess ut.

post-61579-0-99787000-1436560858_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den bestefar Peugeoten hver dag... Stod uten stylter for inntil få dager siden... Håper bestefar overlever :(

Jeg har sett den kjøre et par ganger tidligere og (til og med postet et bilde i tråden her), men dette er første gangen jeg har sett den stå parkert. Ser ut til å bli flittig brukt så jeg ville tro den er sikret en fremtid i hvert fall en god stund fremover. Sjaføren/eieren så ut til å være i 20-årene så jeg ville ikke tro han er bestefar riktig enda. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bedre bilder av den Gallardoen jeg la ut bilder av for noen dager siden.

Har også bilder fra Cars & Coffe Romerike torsdagen. Kan legge ut hvis noen vil?

Ser mange har spottet mye bra biler i det siste, må nesten ut snart selv :))

post-85536-0-81644400-1436570788_thumb.j

post-85536-0-25249000-1436570795_thumb.j

post-85536-0-57822500-1436570800_thumb.j

post-85536-0-82549800-1436570807_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med det er at man i verste tilfelle kan bli tatt for dokumentforfalskning, og da blir straffen hakket verre enn en bot.

Det er faktisk bedre å bli tatt uten skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...