Thundercoil Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Lurer på om den nederste er sprayet med Autoflex (det siste nye i plasti dip vs. vinyl-kategorien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Feteste Yarisen, ever! Spottet en svart E39 M5 (håper jeg) på Biltilsynet i Åsane. Meget fin, ekte eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 18 timer siden, Thundercoil skrev: Lurer på om den nederste er sprayet med Autoflex (det siste nye i plasti dip vs. vinyl-kategorien) Den er lakkert sånn Thundercoil. Kjører forbi den hverdag til jobb. Har vært sånn i mange år den. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 For de som liker gamle travere... 1984 230TE og en 1976 Corolla Deluxe med falske skilter (avskiltet i 2014...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Havnet bak en matt grå E92 M3 i Fyllingsdalen på vei til jobb, så spotta jeg en Rolls Royce Ghost i motsatt retning på motorvei mellom Lagunen og Minde (osv.), så også en BMW E9 som var litt stuet vekk inne med et knøtt lite verksted på Danmarksplass. Sorry for mangel på bilder men jeg rører ikke telefonen når jeg kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Jeg har sansen for Ford Mustang. I utgangspunktet billige folkesportsbiler som gir mye for pengene....Denne her er registrert for bare et par uker siden, så jeg tipper eieren er stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 PR skilter på M3en? Kanskje min fetter sin. Er mye i Fyllingen, Kjøkkelvik og Bergen Vest generelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 16 minutter siden, Thundercoil skrev: PR skilter på M3en? Kanskje min fetter sin. Er mye i Fyllingen, Kjøkkelvik og Bergen Vest generelt For å være ærlig så husker jeg ikke.. Godt mulig det var PR eller BR eller noe sånt. Var i hvertfall i dag morges. Kjørte bak han helt til vi kom inn i "nye" tunnelen mot Kokstad, da forsvant han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 (endret) Høres hvert fall ut som han Liker å tråkke på gasspedalen. Han har også en ombygd E34 M5 3.6. M3en er original. Endret Februar 10, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 2 minutter siden, Thundercoil skrev: Høres hvert fall ut som han Liker å tråkke på gasspedalen. Han har også en ombyd E34 M5 3.6. M3en er original. Må nesten like det når man har M3, og "M5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Den RR ghost som du spotta Daniel var heilt sikkart han Mohn sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Elendig bilde, men måtte ta det kjapt mens jeg sto i ro i kø Det er altså en 650i. Utrolig lekker bil! Hvert fall det fineste F-karosseriet etter min mening Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 40 minutter siden, Thundercoil skrev: Elendig bilde, men måtte ta det kjapt mens jeg sto i ro i kø Det er altså en 650i. Utrolig lekker bil! Hvert fall det fineste F-karosseriet etter min mening De er fine de! Er det oppe med Slåtthaug? Der med Kiwi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Jepp. Fylte på Essoen der Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 On 10.2.2016 at 17.17, DanielStance skrev: Havnet bak en matt grå E92 M3 i Fyllingsdalen på vei til jobb, så spotta jeg en Rolls Royce Ghost i motsatt retning på motorvei mellom Lagunen og Minde (osv.), så også en BMW E9 som var litt stuet vekk inne med et knøtt lite verksted på Danmarksplass. Sorry for mangel på bilder men jeg rører ikke telefonen når jeg kjører den m3'n har eg sett nesten hver dag denne uken liker at han drar på til tider og Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå