Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

On 19. februar 2016 at 19.06, Werther skrev:

Kom over en usedvanlig pen 1991 (1995) brokatrot 520i med manuell kasse og ettermontert svart skinninteriør med armlener. Skikkelig fin doning som tydeligvis blir tatt godt vare på.

IMG_0944.JPG

IMG_0945.JPG

IMG_0946.JPG

Nei se der! :D Min bil jo! Så gøy. 91-modell, importert i 95.

Blir godt tatt vare på, det er sikkert og visst! Stikk innom tråden min hvis du vil se hva jeg driver med for tiden, link i signaturen! :) 

Endret av henfjel
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en fin 1986 Saab 900 Turbo - kan se ut som den har vært restaurert da den virket for strøken ifht til alder og km-stand.

Samt knipset et bilde der jeg fikk med både en 2014 M4, 2008 997 Targa og en 1968 Boble.

IMG_0964.JPG

IMG_0965.JPG

IMG_0966.JPG

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å være eplekjekk på nett, olenikolai...Jeg lukeparkerer i Oslo 3-4  ganger hver eneste dag hele uka med en forholdsvis stor bil, og med en moderne bil er det ganske vanskelig uten sensorer da det er et helvete å se hvor fronten ender på moderne biler. Så jo, det er faktisk ganske vrient å kjøre 911en sin såpass inntil en vegg da man har ganske dårlig oversikt fra førerplassen. Så jeg står for det jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke snakk om å være eplekjekk på nett? Var bare min mening ;) Bor i Oslo, så vet absolutt hvordan det er å parkere her inne, og kjører ikke bare F32en heller. Bruker forøvrig ikke parkeringssensorene foran med mindre jeg vet at jeg må komme veldig nære. Jeg lærer meg i hvert fall relativt fort hvor lang bilen er uten at jeg fysisk ser hjørnene på den, uten å prøve å være tøff eller skryte på meg mesterferdigheter :) Men la oss legge saken død, og heller fokusere på spennende spottinger som tråden egentlig handler om :)

Edit: må forøvrig si meg enig med deg om at moderne biler ofte ikke er så lette å ha kontroll på hvor ender, og jeg er veldig glad for at jeg har både PDC og ryggekamera når det er trangt! Slapper litt mer av :) 

Endret av olenikolai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kveldstur til Kristiansand sent i går kveld og her var det mye gammel BMW ute i gatene :) Møtte først en fin E28, så en sort lav E38 med fire utblås bak samt en E34 jeg hilste på. Men jeg fikk også bilde av noen godbiter

1990 modell 535I hos Bavaria, ikke synlig rust og etter hva jeg kunne se (mørkt ute) så var den helt strøken og original

image.thumb.jpg.91ddaec272caecfd000469c6

Så kom jeg over denne, 1995 525 TDS. Solgt ny i Kristiansand i 1995 og har hatt samme eier siden den var ny. Ved EU for ett år siden hadde den gått 104 000 km, så helt strøken og rustfri ut :) 

image.thumb.jpg.4f4022866f869bfaccecc0f5

Så en 1990 2 dørs E30 325i. Importert i 1991og ved EU nå i Februar så hadde den bare gått 89 000 km :) 

image.thumb.jpg.9228453a8625ec6de056e898

Tror jeg må ta meg flere turer til Krisiansand, her yrer det jo av gamle BMWer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DanielStance skrev:

Den 535en mener jeg nylig var til salgs på Finn for en ganske frisk sum. Er vel nyopppusset om jeg ikke husker feil.

Stemmer det, er nok samme bilen ja :) Hadde breifront også og det mener jeg den bilen på Finn hadde. Så veldig hel og pen ut, men veldig basic i utstyr. Men det gjør ikke noe så lenge bilen er rustfri og i god stand :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Fredrik 90 skrev:

Stemmer det, er nok samme bilen ja :) Hadde breifront også og det mener jeg den bilen på Finn hadde. Så veldig hel og pen ut, men veldig basic i utstyr. Men det gjør ikke noe så lenge bilen er rustfri og i god stand :) 

Jepp. :) Fin bil, syns den burde hatt smalfront men det er egentlig ikke viktig. Ja den hadde lite utstyr, men motoren gjør litt opp for det. :) Sånn som at jeg har liten motor og "OK" utstyrsnivå på min.

Forøvrig fine biler du har spottet, synd jeg ser veldig lite til BMWer fra den tiden her i Bergen. Så en orginal E32 for noen uker siden (mulig det kanskje var en av de Reef89 spottet i et garasjeanlegg), men ellers ser jeg lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...