Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg imponerer stadig med bildekvaliteten, men spotta i hvertfall en E34 Touring i Fyllingsdalen :) 1995 modell 525ix med automat. Samme eier siden 2011, førstegangs regget i 1997. Den så veldig sliten ut, til tross for at den muligens har gått mindre/like langt som min. Tenkte med engang når jeg så den kjøre forbi at "det der MÅ være en IX", makan så høy den var :lol:

 

20160416_181532.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mrqlan skrev:

Treffende med en Lambo foran skiltet med "lev livet langsomt". Det kan ikke være tilfeldig at den stod akkurat der  :whistle:

Nei, tenkte det samme, han parkerer faktisk på akkurat samme stedet hver gang han er innom byen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotte og spotte fru Blom......men "spottet" min egen bil for første gang i fart sett utenfra (høyre baklyspære er nå skiftet)......sett innenifra den Capricen Werther spottet her forleden......så tok vi en "samspot" oppe på Frognerseteren, festlig størrelsesforskjell - og kjøreopplevelse (PS, slepekroken på Z3C'n er der av den enkle grunn at den hindrer talentløse lukeparkerere å hærpe støtfangeren) Videre Capricen i bakspeilet, samme med 360'n. Z3M coupe US utgave - så den i fjor sommer med en mislykket takspoiler som heldigvis er fjernet nå, og til slutt en pen S-klasse.

 

z2caprice1.jpg

z2caprice1a.jpg

z2caprice2a.jpg

 

 

 

z2caprice3a.jpg

å1.jpg

z3mcus.jpg

w1256.jpg

Endret av N.E.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, williamwiers skrev:

2 stk e32 735i :) 

ser at den til høyre er bruksbil med stoff og generelt skitten, mens den til venstre er svart skinn og nyvasket med dekkshine.

Er vel de Reef89 postet lengre bak i tråden :P

Tror faktisk jeg har kjørt forbi den blå på vei til skolen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, DanielStance skrev:

Er vel de Reef89 postet lengre bak i tråden :P

Tror faktisk jeg har kjørt forbi den blå på vei til skolen en gang.

Stemmer nok :) jobbet med Rene når vi spotta disse :P møtte den blå på vei hjem fra jobb i køen.

Endret av williamwiers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke leser Fredrik sin blogg, så kom jeg i prat med eieren av en Porsche 928 Artz Kombi i dag. Bygget 2 eksemplarer, dette er visstnok den eneste igjen. Unik 928S med skinn og manuell som heldigvis blir brukt flittig både innenlands og utenlands.

IMG_1203.JPG

IMG_1206.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som er litt fiine på det, så kan jeg by på en 1975 (1987) Daimler Double Six (5.3 V12 på 280ish hk). Legg merke til hvor liten den er i forhold til en tilfeldig moderne bil, en fwd-MB CLA. Men en elegant doning er det uten tvil.

IMG_1214.JPG

IMG_1216.JPG

IMG_1220.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...