NeonMuffler Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Skrevet Januar 8, 2017 Fikk lakka tanken vi har lagd, ble litt mere clean i svart:)
NeonMuffler Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Skrevet Januar 8, 2017 Utrolig hva rengjøring, blåsing og litt lakk utgjør janerik171187 reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Skrevet Januar 13, 2017 Montert: ellers er motorrommet ganske ferdig nå:) også fått motorfester og girkassefester som skal på etter godkjenning måtte også bestille nye dempere til bakluka, og mitt tips er å kjøpe originale! Selvom de er dyre. Har prøvd uorg før, men de holdt ikke lenge og sist, eksos er ferdig tilpassa og pungta. Imorgen blir det tig sveisa ferdig RF91, JE, Hawkon88 og 2 andre reagerte på dette 5
NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Skrevet Januar 14, 2017 Bra dere synes det ser greit ut:) alltids hyggelig med positive tilbakemeldinger
NeonMuffler Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Skrevet Januar 15, 2017 Eksos ferdig og montert begynte å skulle varmkjøre bilen, det gikk bra lenge helt til vanos fittingen røyk så kjøper original og prøver igjen video: IMG_3141.MOV
RF91 Skrevet Januar 15, 2017 Skrevet Januar 15, 2017 Litt barnesjukdomma dukka alltid opp. Berre bra om ein får luka ut alle feil mens bilen fortsatt e i garasjen Og bra sveist eksos Sveisa du sjøl eller?
NeonMuffler Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Skrevet Januar 15, 2017 12 minutter siden, RF91 skrev: Litt barnesjukdomma dukka alltid opp. Berre bra om ein får luka ut alle feil mens bilen fortsatt e i garasjen Og bra sveist eksos Sveisa du sjøl eller? Yep sant det, noe vil det jo alltid være:) bare synd det ble skikkelig oljesøl men. Ja eksos er lagd selv:) tig sveisa hele greia i rustfritt
janerik171187 Skrevet Januar 15, 2017 Skrevet Januar 15, 2017 sprengte pakninga på oljefilteret jeg når jeg drev å testa motoren litt, det ble greit oljesøl, er merkr i taket i garasjen ennå hehe gromt bygg dette ivafall
NeonMuffler Skrevet Januar 16, 2017 Forfatter Skrevet Januar 16, 2017 Hehe ja noe vil det alltids være:) har bestilt nytt originalt oljerør isteden, så henter det til uka. Må få kobla elvifta også så jeg slipper være redd for tempen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå