NeonMuffler Skrevet Januar 17, 2018 Forfatter Skrevet Januar 17, 2018 1 time siden, Bimmerlorris skrev: Da får jeg værra han outsideren som mener at de andre felga er finest 😂 Synes ikke de blå «koppene» var så veldig fint 🙈 Uansett så er det viktigste hva du synes er finest Christian ✌️ Hehe, Når det gjelder de koppene er jeg litt enig, men de finnes kun i blå. Har vært på tanken å eloksere de i en annen farge:) Bimmerlorris reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Januar 19, 2018 Skrevet Januar 19, 2018 On 17.1.2018 at 12.38, NeonMuffler skrev: Hehe, Når det gjelder de koppene er jeg litt enig, men de finnes kun i blå. Har vært på tanken å eloksere de i en annen farge:) Ja det skjærer litt med den skarpe fargen i alt det mørke. Men hadde gjort seg masse om de var i annen farge eller med bmw-logoen i mørkt. Så først nå at det er svær kant på bakfelga. Det endrer mye. Hadde sett spinkelt ut med liten kant også på bakfelga 🙈 For bevares, felga er superfine 🤘
Gabz Skrevet Januar 20, 2018 Skrevet Januar 20, 2018 (endret) Hadde gjort seg å eloksere de, ja Endret Januar 20, 2018 av Gabz
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2018 Forfatter Skrevet Januar 20, 2018 15 timer siden, Bimmerlorris skrev: Ja det skjærer litt med den skarpe fargen i alt det mørke. Men hadde gjort seg masse om de var i annen farge eller med bmw-logoen i mørkt. Så først nå at det er svær kant på bakfelga. Det endrer mye. Hadde sett spinkelt ut med liten kant også på bakfelga 🙈 For bevares, felga er superfine 🤘 Yep! Kanten er heldigvis større bak ja:) de senterne på compomotive felger er litt annerledes enn vanlige felger, så man får ikke bare satt på vanlige kopper:p så får se hva jeg finner på etterhvert
Bimmerlorris Skrevet Januar 20, 2018 Skrevet Januar 20, 2018 @NeonMuffler Akkurat, forstår. Ja da tror jeg det hadde blitt fint med en eloksering som du sier. Men eloksering; fører det til de fargene du ønsker eller er dette noe som fører til en fast farge ? Har litt lite peiling på dette Men en annen ting; du har jo dratt på deg mye erfaring og har kanskje greie på overhaling av topplokk ? Jeg vurderer å sjanse på at det er ventilsetene som er årsak til oljeforbruket på min bil. Har du peiling på pris for slikt ? Har du en mening du kunne delt med meg ang det jeg tenker på ? Er jo ikke så lett å skaffe en byttemotor som er i bra stand. Tenker at det er litt bingo begge deler (overhaling/byttemotor) Kanskje kjenner du noen som sitter på en ok motor (Non-Vanos) eller noen som kunne overhalt toppen ?
NeonMuffler Skrevet Januar 23, 2018 Forfatter Skrevet Januar 23, 2018 On 20.1.2018 at 13.47, Bimmerlorris skrev: @NeonMuffler Akkurat, forstår. Ja da tror jeg det hadde blitt fint med en eloksering som du sier. Men eloksering; fører det til de fargene du ønsker eller er dette noe som fører til en fast farge ? Har litt lite peiling på dette Men en annen ting; du har jo dratt på deg mye erfaring og har kanskje greie på overhaling av topplokk ? Jeg vurderer å sjanse på at det er ventilsetene som er årsak til oljeforbruket på min bil. Har du peiling på pris for slikt ? Har du en mening du kunne delt med meg ang det jeg tenker på ? Er jo ikke så lett å skaffe en byttemotor som er i bra stand. Tenker at det er litt bingo begge deler (overhaling/byttemotor) Kanskje kjenner du noen som sitter på en ok motor (Non-Vanos) eller noen som kunne overhalt toppen ? Eloksering har et ganske bra utvalg sv farger til aluminium:) sitter bedre enn lakk også. Ja du kan ha rett ang toppen på din. Overhaling av topp er ikke så dyrt hvis du har litt greie kontakter på det:) fikk overhalt ene toppen min for et par laken sist. Da med nye styringer og tetninger + litt ventiler og planing. Desverre driver ikke han med det lenger, så per dags dato kjenner jeg ingen jeg kunne brukt:/ Bimmerlorris og sveigis reagerte på dette 1 1
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2018 Forfatter Skrevet Januar 26, 2018 Spammer litt her jeg med bilder fra sommer 😬 tpmek, Zeveren, volvobrage og 2 andre reagerte på dette 5
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2018 Forfatter Skrevet Januar 26, 2018 Surra bittelitt idag også, bytta ratt til et mere gatevennlig ratt:) hadde sabelt rattet i som jeg bruker til Trackday, som jeg har hatt i 12 år og brukt i nesten alle bilene mine, så det har litt historie for meg:) men nå satt jeg i noe som har ligget på hylla siden jeg kjøpte m5 delebil for noen år sia, prøvde også å selge det uten hell i Norge. Det er et 20år gammelt original semska motorsport ratt:) litt slitt i stoffet men det er vel å forvente etter så mye bruk. Fikk også på fremse trakt på Carbon innsuget. Måtte kappe det litt for at det ikke skulle gnisse i servoslange:) gamle ute ned i kjellern å hente et annet gammalt har ikke bilde av det montert pga mørk garasje. sage litt: og på igjen: ræva bilde HenrikSolberg, Freakshow og Daniel. reagerte på dette 3
liffi Skrevet Januar 26, 2018 Skrevet Januar 26, 2018 «Skrotnisse» jeg har ikke ting jeg ikke trenger» kjekt å ha du også
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2018 Forfatter Skrevet Januar 26, 2018 Det eneste jeg har ekstra er de ratta + bøttestoler, og de bruker jeg jo om hverandre du bruker jo ingenting av skrotet du har 😂
liffi Skrevet Januar 26, 2018 Skrevet Januar 26, 2018 Jeg bruker! Bevis resserve felgen til style 37 som Juletre fot. fiffa opp gir avdelinga på isbilen, samt putta inn no sportstoler jeg fant i kjelleren å den ene recaro stolen er kontorstol. Bimmerlorris, NeonMuffler, Loefald og 1 annen reagerte på dette 3 1
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2018 Forfatter Skrevet Januar 26, 2018 Bra! Selvom det bare er en brøkdel av skrotet 😂 liffi reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Januar 28, 2018 Skrevet Januar 28, 2018 Takk for svar Christian 😃 Kan se ut som jeg velger motorbytte. Har en Non Vanos på hånda. Det er jo det som satt orginalt i bilen, så kan være greit å gå tilbake til det. Gått langt men kan jo hende det ikke har stort å si. Bilen har gått langt den også 😂 liffi og NeonMuffler reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet Januar 28, 2018 Forfatter Skrevet Januar 28, 2018 like greit ja, jeg liker non vanos selv hehe Bimmerlorris reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Skrevet Februar 7, 2018 litt spam, deilig når panseret og resten er like blankt som utvendig Freakshow, volvobrage og Bimmerlorris reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå