NeonMuffler Skrevet Februar 5, 2019 Forfatter Skrevet Februar 5, 2019 12 minutter siden, Daniel. skrev: Digger alcantara interiørene til E34! KW blir nok bra. Hva som står på nå? Samme her👍 Den har FK coilovers som var nye for 10år siden, så greit å få bytta nå. Men selger de gamle, er nok noen som kan ha fint nytte av de Daniel. reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Februar 5, 2019 Skrevet Februar 5, 2019 Se her ja Christian 😃👍 Ser bra ut dette 😃 Men må nok se de embleme noen ganger for å evnt venne seg til dem 😂 Men det betyr jo null og nix så lenge DU synes de er kule 😉 Hva tenker du at du skal ha for de gamle coilsa ? Det er godkjente coils det også eller ? Papirer ?
NeonMuffler Skrevet Februar 5, 2019 Forfatter Skrevet Februar 5, 2019 10 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Se her ja Christian 😃👍 Ser bra ut dette 😃 Men må nok se de embleme noen ganger for å evnt venne seg til dem 😂 Men det betyr jo null og nix så lenge DU synes de er kule 😉 Hva tenker du at du skal ha for de gamle coilsa ? Det er godkjente coils det også eller ? Papirer ? Takk! Hehe ja jeg digger de, en liten hyllest til BMW motorsport fra 70 tallet👍 Nå har jeg oftest gått «mot» moten når det gjelder e34 også 😛 de gamle coilsa er godkjente ja, med tuv papirer. De trenger en skikkelig rens vil jeg tro, så tenker pris rundt 4000kr kanskje. Vil tro de isåfall går fort da det ikke er lett å oppdrive til e34 uten å betale skjorta
Bimmerlorris Skrevet Februar 5, 2019 Skrevet Februar 5, 2019 12 minutter siden, NeonMuffler skrev: Takk! Hehe ja jeg digger de, en liten hyllest til BMW motorsport fra 70 tallet👍 Nå har jeg oftest gått «mot» moten når det gjelder e34 også 😛 de gamle coilsa er godkjente ja, med tuv papirer. De trenger en skikkelig rens vil jeg tro, så tenker pris rundt 4000kr kanskje. Vil tro de isåfall går fort da det ikke er lett å oppdrive til e34 uten å betale skjorta Det er bra du har integritet og velger stæsj du selv synes er tøft 👍 Ja de går nok kjapt unna de coilsa 😉 Ingen upris i det hele tatt, men denne gangen skal jeg prioritere alt teknisk før bling 😉 Så får jeg heller spare til nye coils. Skal jeg først ha en tipptopp 535, så får jeg begynne i riktig ende 😂👍
NeonMuffler Skrevet Februar 6, 2019 Forfatter Skrevet Februar 6, 2019 15 timer siden, Bimmerlorris skrev: Det er bra du har integritet og velger stæsj du selv synes er tøft 👍 Ja de går nok kjapt unna de coilsa 😉 Ingen upris i det hele tatt, men denne gangen skal jeg prioritere alt teknisk før bling 😉 Så får jeg heller spare til nye coils. Skal jeg først ha en tipptopp 535, så får jeg begynne i riktig ende 😂👍 Hehe riktig prioritering det Tore! Bimmerlorris reagerte på dette 1
liffi Skrevet Februar 6, 2019 Skrevet Februar 6, 2019 Godt vi begge fikk interiørene vi har lett så lenge etter tror oppgraderingene her vill bli bra! Men som Lorris sier så må man se de embleme litt mer før jeg bestemmer meg men blir nok bra på bilen 🤙🏻 NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet April 14, 2019 Forfatter Skrevet April 14, 2019 Har lufta bilen noen turer hittils i år, og det har gått smertefritt men tia går så fort at nå må den på eu igjen! Så nå stilles den om til eu spec 😅 har endelig fått kobla siste ledningene fra fra oljetrykksgiveren til målern. Så den funker hater kabler men prøver gjøre det så nøye som mulig med strømper osv:) sveigis, liffi, janerik171187 og 2 andre reagerte på dette 5
Bimmerlorris Skrevet April 16, 2019 Skrevet April 16, 2019 Hva slags omstilling gjør du for å få den godkjent ?
NeonMuffler Skrevet April 16, 2019 Forfatter Skrevet April 16, 2019 1 time siden, Bimmerlorris skrev: Hva slags omstilling gjør du for å få den godkjent ? setter på eksosen som er godkjent i vognkortet, og andre hjul så jeg slipper spacer foran. skal godkjenne med spacere foran, men har ikke fått gjort det enda. men burde få ordna det i år så jeg kan vise den med spacer lovlig
Bimmerlorris Skrevet April 16, 2019 Skrevet April 16, 2019 2 minutter siden, NeonMuffler skrev: setter på eksosen som er godkjent i vognkortet, og andre hjul så jeg slipper spacer foran. skal godkjenne med spacere foran, men har ikke fått gjort det enda. men burde få ordna det i år så jeg kan vise den med spacer lovlig Åja, excuse my ignorance, men motoren som sitter i bilen din; er det en M3-motor ? Den er uten turbo eller ? 🙈😂
NeonMuffler Skrevet April 16, 2019 Forfatter Skrevet April 16, 2019 5 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Åja, excuse my ignorance, men motoren som sitter i bilen din; er det en M3-motor ? Den er uten turbo eller ? 🙈😂 hehe, ja er m3 motor fra e46 god sugis motor som skriker godt på 8600rpm! Bimmerlorris reagerte på dette 1
sveigis Skrevet April 16, 2019 Skrevet April 16, 2019 Bra den funker Christian . Jeg er imponert over arbeidet ditt på denne ,du er så nøye og alt blir så fint .😀 Veldig flink og inspirerende dette .
quandt1960 Skrevet April 16, 2019 Skrevet April 16, 2019 På 6.2.2016 den 20.41, NeonMuffler skrev: holdt på litt idag også fått sveisa ny skvulpeplate i panna. s54 oljenivå sensor på plass sveisa om braketten og fikk flytta denne til vanosen: og såklart fått på nye oppgraderte oljepumpa og motor i bil motor passer ganske greit. må sveise om fremre grenrørdel for å gå klar travers. og ettersom carbon innsuget bygger så mye så må man flytte om abs rør og div brakketer må fjernes og lage nye. men dette blir bra egr delete Utrolig kul tråd, ikke minst at du bruker en S54 motor i den, favoritt BMW motoren. Utrolig mye bra arbeid her Passer motorfestene greit eller må det sveises til? Lenge lekt med tanken om en S54 i en E39 og tror en M52 motor har fester samme plass som S54 har
NeonMuffler Skrevet April 16, 2019 Forfatter Skrevet April 16, 2019 2 timer siden, sveigis skrev: Bra den funker Christian . Jeg er imponert over arbeidet ditt på denne ,du er så nøye og alt blir så fint .😀 Veldig flink og inspirerende dette . godt å høre Jan, takk takk
NeonMuffler Skrevet April 16, 2019 Forfatter Skrevet April 16, 2019 27 minutter siden, quandt1960 skrev: Utrolig kul tråd, ikke minst at du bruker en S54 motor i den, favoritt BMW motoren. Utrolig mye bra arbeid her Passer motorfestene greit eller må det sveises til? Lenge lekt med tanken om en S54 i en E39 og tror en M52 motor har fester samme plass som S54 har takk:) s54 blokka er i samme utgangspunkt lik M50 blokka, så motorfester er bolt on det går jo en rød e39 med s54 i norge, så du kunne hørt med han hva han har gjort evt. jeg vet desverre ikke hvem som har den bilen bare quandt1960 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå