awt Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Veldig pen bil. E46 cab er en av få cabrioletèr som passer hardtop. De fleste biler blir somregel bare merkelige, mens her blir det helt... perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Veldig pen bil. E46 cab er en av få cabrioletèr som passer hardtop. De fleste biler blir somregel bare merkelige, mens her blir det helt... perfekt. Takk for det Er enig der. Synes faktisk bilen er penere med hardtopen på enn uten Håper på litt oppholdsvær nå så jeg kan polere den. Viktig med litt beskyttelse før vinteren Har renset og smurt inn skinninteriøret, men mangler å få vasket skikkelig og renset taktrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 NYDELIG med hardtop! Hvorfor utsette denne for vinter og salt? En grei E36 f.eks koster ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Senk den nå, har samme senkesett til min (om det er H&R 35/10. Senker ikke fronten så mye at det har noe å si i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 NYDELIG med hardtop! Hvorfor utsette denne for vinter og salt? En grei E36 f.eks koster ikke stort ikke gi meg dårligere samvittighet enn jeg allerede har Jeg skal bruke den rett og slett pga. jeg ikke ser vitsen i å kjøre en dritbil halve året i norge når jeg har en fin bil stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Var det deg jeg så igår med tilhenger? I rundkjøringen før biltema. Ikke hver dag man seg en cab med tilhenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 NYDELIG med hardtop! Hvorfor utsette denne for vinter og salt? En grei E36 f.eks koster ikke stort ikke gi meg dårligere samvittighet enn jeg allerede har Jeg skal bruke den rett og slett pga. jeg ikke ser vitsen i å kjøre en dritbil halve året i norge når jeg har en fin bil stående Trenger da ikke ha dårlig samvittighet! Selv om det er en kjempflott bil du har er den jo ikke unik eller noe slikt så synes du skal nye den med god samvittighet året rundt! Forøvrig ser den veldig bra med hardtop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Var det deg jeg så igår med tilhenger? I rundkjøringen før biltema. Ikke hver dag man seg en cab med tilhenger Stemmer bra det ja Er litt morsomt å dra henger med den syns jeg pga. er mange som stiller Var en jævli stor bilhenger og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Gjør seg med hardtopp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Gjør seg med hardtopp ja Ble nesten en ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Var det deg jeg så igår med tilhenger? I rundkjøringen før biltema. Ikke hver dag man seg en cab med tilhenger Stemmer bra det ja Er litt morsomt å dra henger med den syns jeg pga. er mange som stiller Var en jævli stor bilhenger og Det var bra størrelse på hengeren ja, synes det var en morsomt syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Gamlebilen til Asgeir jo ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Gamlebilen til Asgeir jo ^^ Stemmer nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Her er noen bilder av bilen med H&R fjærene Skal få tatt noen skikkelige bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Se der ja, det ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå