StigJ Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Tok et random bilde i RAW med hybridkameraet mitt bare for å se hvordan det ble....[ Bilde ] Og fordelen med RAW er at du kan endre hvitbalansen, som i dette tilfellet gjør at bildet har et grønnskjær Noe jeg ikke har gjort Var egentlig bare for å se hvordan forskjellen var med JPEG kontra RAW ut fra kameraet jeg tok bildet.
tommyheimberg Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 [ Bilde ] Såpe?) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Robkill Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Brannskum Ikke at det var så glatt som en skulle tro, føler i grunn at bilen slipper lettere på en regnfull dag! Var flere som prøvde seg frem også. http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 6250_n.jpg
LasseEllingsen Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Tøffe bilder! Bra kamera som er brukt eller?
FredrikWake Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Tøffe bilder! Bra kamera som er brukt eller? Takker! Nei, er er vanlig Nikon D3100 som er brukt. Lett lysredigert
Larsinnj Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Grei oppstilling som skal til vinterlagring i år! M-tech 1, M-tech 2 og M3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå