DriftKing Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Fikk endelig vasket og polert førstebilen min. Blir mye øvelseskjøring fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Luxembourg Hva koster slike borti der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemt Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Hva koster slike borti der? Averterte priser er nokså mye høyere enn i nabolandet Tyskland til tross for lavere avgifter. Men veldig forhandlingsbart. Endte på 31500 euro med 1 års garanti. Da er det 07 modell, 80.000 km. 1 eier, og kjent historikk da det er forhandler som solgte bilen og har hatt alle servicer. Kunne fått det litt billigere i Tyskland, men da uten garanti. Og så synes jeg servicen hos forhandler har vært svært bra så langt. De ordnet personlige skilt for meg også. Bilen på bildene en en sort Sport GT som jeg fikk låne sist helg. Bildene er tatt i Vianden. Det mest populære turistmålet utenom selve Luxembourg by. Bilen jeg kjøpte er dyp blå, totalt strøken. Kan legge ut bilder til helgen om det aksepteres enda et par bilder som ikke er av BMW... Mistenker at det nok blir en fin tur i Moseldalen da om været er bra. Saltkjelen og mropedal reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 NiceNice! Quattroporte er virkelig den perfekte bilen as! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 ikke bildet av hele bilen sånn sett.. Men bilde er det ! Snart innkjørt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Snødde litt i natt Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Ridin dirty lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Meg å kompis sin 190! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 7 serien i dag. Fortsatt til salgs Sent from my iPhone using Tapatalk Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Vinterbilen, 320 Montert led bar i fangeren for litt lys i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Vinterbilen, 320 Montert led bar i fangeren for litt lys i vinter image.jpg image.jpg åh rød bil <3 den så jo faktisk veldig bra ut hvordan funka led baren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 hvordan funka led baren? Du slår den på og så lyser den. mropedal, Haukefer, Torolav933 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Du slår den på og så lyser den. nei er det sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Led baren lyser helt ok til å ha kostet 1000 kr Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 (endret) ikke akkurat av bil, men av felgene, går vel greitt? fikk tilsendt et par bilder fra mr claus.Syntes det var lite kant for å vere 9.75 og 11.25 x 18, berre meg eller? Endret Januar 31, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå