Tzunami Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Hvorfor skal alle ha "ha vask og voks" bilder av bilene sine? Jeg vil åå!
Tzunami Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Tja, venter på nytt tak og lakkering av diverse deler før jeg gjør det tenker jeg;)
StigJ Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 så ut som en småglad hitler... Ja ikke sant? Hvorfor skal alle ha "ha vask og voks" bilder av bilene sine? Jeg vil åå! Sorry. Var ikke meningen. Men måtte bare da jeg la microfiberhåndkleet på taket for å tørke den. Ville ikke bli tørt. Så da var det bare å ta frem voksen Skal ikke gjenta seg
///Thomas Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Møtte og bil som fikk en fugl rett i grillen akkurat idet jeg passerte den, og restene av fuglen havnet visst rett i BBS'ene mine, tror den daua...
Eirik nils Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Snapshot of the day - bildetrådenHer kan du poste bilde av bilen din som du tok i dag. Regeler: * Eksteriør-bilder * Kun bmw * Kun bilder av din egen bmw * Nye bilder du tok nylig * Bildetråd - kommentarer er lov, men ikke lange diskusjoner Tok et par bilder i dag
Tzunami Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 utsikt fra verandraen:) ehrnst's e30 og ubersimens a4
wicky124 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 så ut som en småglad hitler... Ja ikke sant? Hvorfor skal alle ha "ha vask og voks" bilder av bilene sine? Jeg vil åå! Sorry. Var ikke meningen. Men måtte bare da jeg la microfiberhåndkleet på taket for å tørke den. Ville ikke bli tørt. Så da var det bare å ta frem voksen Skal ikke gjenta seg den gjorde det as..om man skjeler litt med øya
Myrvangen Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Tok dette i går kveld Herlig E39 530 i tillegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå