opasb Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 hjem fra treff Er ikke det den TESS'n? jepp.. det står tess bake på den
advannor Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Stikker til spania i morgen, når jeg kommer hjem er det lakkering
APedersen Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 hjem fra treff Er ikke det den TESS'n? jepp.. det står tess bake på den FY faen den gikk meget godt
MagnusHN Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Sjuk høyde!!! Hvordan er det å kjøre med den høyden?
Jørgen Lie Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Står i en mikroskopisk dump der, men kan ikke senke mere, for da kommer jeg meg ikke ned til huset Men d er ganske lavt nå ja.. Funker grei det.. Vi har elendige veier, og jeg må ta minst 1 ferge for å komme meg fra øya.. Tok en tur i dag, så var hardt og kjøre over fergelemmene ja Eksosen får kjørt seg Men det går bra
Joffen92 Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Her er bilen min etter senking Jeg har justert den ganske høyt opp både framme og bak egentlig. Men den er såpass høy bak at det tilsvarer sikkert originalhøyde. Men jeg satte den såpass høyt for å få senkesettet til å få litt tid på å få satt seg, og for å unngå å sette bilen for langt ned, for da blir det veeeldig nedsig å måtte heve den igjen! Nå skal bilen på hjulstilling snart, og må justere lyktene også skal jeg ta en telefon til biltilsynet, så skal den justeres lengre ned, også blir det montering av spacere! PS: Dårlig mobilbilde.
Orjan Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Oy! Fiiiin E39; et bevis på at det også kan lages pene E39'er uten M-pakke
///FredriK.S Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Endelig fått vekk tilhengerfestet, og montert på ny bakluke uten spoiler Skulle bare hatt m5 fanger nå ;p
Øyvind L. Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Tatt med LG Optimus X2 så litt dårlig kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå