Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Her er bilen min etter senking :) Jeg har justert den ganske høyt opp både framme og bak egentlig. Men den er såpass høy bak at det tilsvarer sikkert originalhøyde. Men jeg satte den såpass høyt for å få senkesettet til å få litt tid på å få satt seg, og for å unngå å sette bilen for langt ned, for da blir det veeeldig nedsig å måtte heve den igjen! :P Nå skal bilen på hjulstilling snart, og må justere lyktene også skal jeg ta en telefon til biltilsynet, så skal den justeres lengre ned, også blir det montering av spacere! :D PS: Dårlig mobilbilde.

Hvorfor skruer du den ikke så langt ned du vil, så på hjulstillings-kontroll?

Når du skal på biltilsynet så skruer du den opp igjen, så det blir lovlig.. Da slipper du å kjøre med bil som sliter hjul resten av sommeren..

De sjekker jo bare nummer på demperne og kjører klossen under bilen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Tror jeg leste om denne på broom?

Ikke sikkert, bilen ble tatt inn som Norges første, for 2 uker siden?! :)

Feit de der politibilene selv om jeg ikke er nå personlig fan av politiet generelt :P

Er det en politibil jeg er fan av må det være den der.. :P Riktig som Jørgen sier, en fra Kr.sund som importerte denne fra California, vaskeekte Higway Patrol bil.. Satt i den, fortsatt er skille mellom forseter å bakseter der, ser ut som veggen har igjennomgått en del bank å slit.. Nesten så jeg lukta tv-serien på tv3, "Wildest Police Videos" :lol: Å den rambukken i forkant, bilene er spesialbygd, v8'en som står i står nesten 30-40 cm lenger bak fra hvordan Forden org er levert, motoren går heelt inn under dashbordet.. Dette for å tåle kræsj, å være videre kjørbar..

Klarte ikke dy meg ! :D Andros aka :police:

0baju8ef0zlil628rtow.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst faen! :D Haha.. Han sa det, han var sikkert Norges første politibil som hadde fått fartsbot ! :)

Ikke ante jeg at det kom en artikkel om dette på Broom.. ! :lol:

Politiet lo da di vinket han til sides sa han over fjellet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...