spruddel Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Har ikke gjort det selv før, tror det lønner seg å gjøre det i HDR, for å få med mest av skyggen, lys osv, men er vel bare å ha to lag på bildet, også viske bort litt på panseret Får sikkert til noe greit, men er ikke noe god. Har ikke photoshop på denne pc-en, så da må jeg sette meg på rommet hvor det er 35 grader, så det orker jeg ikke nå dessverre Må jo ta bilder først da
RemiE39 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 oki. skal prøve selv først skjønner at du ikke orker det Har du erfaring med corel hoto shop? fulgte med pc'n jeg kjøpte for ett par uker siden..
spruddel Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Nei. Men kan hende det er noen likheter til photoshop. Legg to bilder oppå hverandre (åpent og lukket), tror det øverste bør være "overlay", så man ser sånn halvveis gjennom eller noe, så viser man bort panseret. Lag kalles layer
spruddel Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Søk etter tutorials på nettet Søk på google etter "the photoshop bible", er en side med guide på det meste av bil-shopping
316 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Viktig å parkere LANGT unna saueflokken på jobben. Dem driter i bila sine stort sett!
ogee1 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Nesten rart at det ikke er en eller annen som har kilt seg inn mellom dere. Fin Mini, forresten!
316 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Ja, der sa du noe. Nå fikk jeg noe å tenke på, hehe! Ja, liker bilen jeg. Kjempemoro å kjøre og skiller seg ut fra mengden !
HalvorK Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Generasjonsbilde på gårdsplassen til Sbaakind. Mobilkamera thoug
codex Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Ett kjapt bilde fra mobilen etter en vask i kvell, som måtte til grunnet en meget nasty ruke fra no fugl helvete
MagnusHN Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Generasjonsbilde på gårdsplassen til Sbaakind.Mobilkamera thoug Gårdsplass og gårdsplass, Halvor Ligner mer på en hage! Men uansett, fete biler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå