Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Sjarmerende miljø. Jeg er svak for laftede hus av dette slaget... rotnorsk og veldig involverende for en nordmann i utlendighet. Jeg har vært i området, men det er 14-15 år siden da vår eldste datter var 3-4 år gammel. Vi hadde den gangen en Peugeot 405 2.0 GTX stasjonsvogn. En kjøreglad sak med meget bra veiegenskaper... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fargen din veldig godt Krokan! :D Men tar du av de 14 påbyggingene på fronten din, og senker såpass at det som er org fanger ligger like lavt nedpå, skal du få en tommel opp av meg, så kan du få komme å prøve å kjøre i Kr.sund.. ;)

Helst med ei bunnpanne liggende i bagasjen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at bilen har høvelig senk mtp at felgene er godt oppe i buen da.. er sikkert 18", så d "løfter" nok litt, samt at org E36-fanger er jo ikke noe som bygger så fælt ned.. Uten leppe, mindre felger og mer senk så tar vel hele understellet i bakken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at bilen har høvelig senk mtp at felgene er godt oppe i buen da.. er sikkert 18", så d "løfter" nok litt, samt at org E36-fanger er jo ikke noe som bygger så fælt ned.. Uten leppe, mindre felger og mer senk så tar vel hele understellet i bakken :lol:

er vel ca samme klaringa på leppa der som jeg har på bærearmer travers bunnpanne og stabstag det der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...