Lorentzose Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 BMWforalle: Takk for det! Det er BBS RS Replica
OLEZZ Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Meine 328i. En her inne på forumet som har hatt den tidligere hvis jeg ikke tar helt feil.
///Magnusrc Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Meine 328i. En her inne på forumet som har hatt den tidligere hvis jeg ikke tar helt feil. Fyyyyyy for et perfekt eksemplar!! (Lenge sia jeg har studert bilder så lenge )
OLEZZ Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Meine 328i. En her inne på forumet som har hatt den tidligere hvis jeg ikke tar helt feil. Fyyyyyy for et perfekt eksemplar!! (Lenge sia jeg har studert bilder så lenge ) Hehe.. Takk! Skal sies at din også var et flott eksemplar.
awt Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Meine 328i. En her inne på forumet som har hatt den tidligere hvis jeg ikke tar helt feil. Fyyyyyy for et perfekt eksemplar!! (Lenge sia jeg har studert bilder så lenge ) Enig! Sjelden jeg ser på eller kommenterer på e36 generelt, men den der var veldig pen.
B3KK15 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 glemte nesten at jeg hadde denne i garasjen Så jeg på Fetsund for ikke så lenge siden?
SofaKingFresh Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 FY for noen deilige hjul! Og for å ikke snakke om bilen! Gratulerer masse med en finfin E39 stæsj. Ikke alle som klarer å gjøre dem så fine som den altså, RS
pinadud Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Mener jeg så den i en bygd på vestlandet opp mot geiranger osv. Du gikk i noen cowboy-boots?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå