håk Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Tok en snabbvask i dag, og slik ble det, med mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Resultatet etter helgens polering og voksing. Må bare få skryte av Swissvax nok en gang, herlig voks. Prøvde også Swissvax sin felgvoks, Autobahn, som virket meget bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Resultatet etter helgens polering og voksing. Må bare få skryte av Swissvax nok en gang, herlig voks. Prøvde også Swissvax sin felgvoks, Autobahn, som virket meget bra synes jeg. Fy, får et herlig syn. shinyyyyyyyyyyyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Tok 3 bilder av skitten bil idag og et av hunden Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Ny bil kjøpt av pitstop er på forumet Forventer å se deg på treff i distriktet fremover da Pen bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Tok 3 bilder av skitten bil idag og et av hunden Hehe aww.... dugg i blinkers Fornøyd med kamera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 ja veldig fornøyd, ja stemme ser det er dugg hadde regnet på vei hjem te folka så kommer nok fra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 kan du ikke telel kim...? jeg ser bare 2 bilder av bilen! hehe... åssen kamera har du kjøpt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Ny bil kjøpt av pitstop er på forumet Forventer å se deg på treff i distriktet fremover da Pen bil det der! Kommer nok på det meste av treff ja Takk for det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvlgari Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 ":1uup61re]Tok meg en liten kjøretur, disse bildene er fra Furka-passet i Sveits, 2436 moh. Fantastisk opplevelse i nydelig natur Legg gjerne ut en tråd med bilder og info fra turen! Pen bil! Har en del bilder og slikt liggende fra turen på z4-forumet: http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic ... 36&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Faen så rått! Digga denne ventoen her, peneste jeg har sett på lenge! Takker for fine ord Elsker stuket på den selv, men skal få breiere felger og mere senk til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Du må vel ha det ja, Anders. Er ikke senka nok før den henger på understellet over Koppang planovergang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 et par kjappe shots fra bila mine;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Min oppi Våler i Hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Lars89, få på FK eller Rieger sideskjørt,nye speil og andre felger så er denne i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå