Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tok et bilde etter en lynvask i dag:

2tqbyj5p7y7yuy8r632x.jpg

Og testa om hurtigkjettingen passet... Denne blir liggende baki bilen i tilfelle vintern skulle bli som i fjor:

9vqrtxf9wc8rhrerruha.jpg

Hva er det for en type kjetting?

Funker bra?

Lett å monterer?

Ser bra ut.

Skrevet

Kjettingen heter Maggi TRAK og er veldig lett å montere ja, og den sentrerer seg sjøl. Kjøpte de på ebay for 1200 kr i vår, har ikke fått testet de enda. Video av hvordan det fungerer kan du se her:

Kikket på en del andre også, men det blir fort fryktelig dyrt. (Thule K-Summit, Clack & Go på www.NAF.no + andre tilsvarende løsninger koster 2500+). Greit å ha liggende!

Skrevet

Hehe godt spørsmål, får vel egentlig håpe at jeg aldri får bruk for de... Men i fjor stod jeg fast 3 ganger, litt ustødig brøyting oppi lia der jeg bor... 30 cm nysnø + bmw med sportsunderstell er ikke ideelt, men bilen er veldig digg resten av året :D

Skrevet
Ser det er mange nyvaska biler her :P Får slenge ut et bilde av en som sårt trenger en bilvask =)

Har et par biler som kunne trengt seg en vask jeg også! Men blir jo mørkt før jeg kommer hjem fra jobb jo!!!! #-o

Skrevet

Hehe. Denne vinteren får gå med disse. Men teller på knappene om å slenge på disse til neste vinter :weirdwalkingthing:

DSC_4242.jpg

Skrevet

Ser du ikke hvordan den felgen ser ut??? De skal pusses opp i løpet av vinteren. Og gidder ikke kjøpe enda mer dekk denne sesongen. Får holde med 4 stk. 17" banedekk, 4 stk. 20" sommerdekk til E91en og 2 stk. 19" dekk til Z4en #-o

Blir dyrt når man vil jåle opp to biler... :roll:

Stjernene til felgene på bildet er forøvrig levert inne til sandblåsing. Så blir det å få pussa med kantene på felgene. Blir nok til at jeg lakker dem hvis de skal brukes på vinterstid. Hadde veldig lyst til å polere dem opp da.

Skrevet

Joda. Oppussing blir det uansett. Har bare vært i tvil om de skal selges eller beholdes... Er forsåvidt enda litt i tvil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...