tommyf Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Tok et bilde etter en lynvask i dag: Og testa om hurtigkjettingen passet... Denne blir liggende baki bilen i tilfelle vintern skulle bli som i fjor: Hva er det for en type kjetting? Funker bra? Lett å monterer? Ser bra ut.
Orten Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Kjettingen heter Maggi TRAK og er veldig lett å montere ja, og den sentrerer seg sjøl. Kjøpte de på ebay for 1200 kr i vår, har ikke fått testet de enda. Video av hvordan det fungerer kan du se her: Kikket på en del andre også, men det blir fort fryktelig dyrt. (Thule K-Summit, Clack & Go på www.NAF.no + andre tilsvarende løsninger koster 2500+). Greit å ha liggende!
Orten Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Hehe godt spørsmål, får vel egentlig håpe at jeg aldri får bruk for de... Men i fjor stod jeg fast 3 ganger, litt ustødig brøyting oppi lia der jeg bor... 30 cm nysnø + bmw med sportsunderstell er ikke ideelt, men bilen er veldig digg resten av året
Michter Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Ser det er mange nyvaska biler her Får slenge ut et bilde av en som sårt trenger en bilvask =) *Trenger ikke sladde nummerplata her nei ;P
matsrh Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Ser det er mange nyvaska biler her Får slenge ut et bilde av en som sårt trenger en bilvask =) Har et par biler som kunne trengt seg en vask jeg også! Men blir jo mørkt før jeg kommer hjem fra jobb jo!!!!
M3 Yngve Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Stig da, kan da spandere noen billige kopi felger på en så fin bil vel. !! ???
StigJ Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Hehe. Denne vinteren får gå med disse. Men teller på knappene om å slenge på disse til neste vinter
wicky124 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 hadde bytta over denne vinteren jeg as...
StigJ Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Ser du ikke hvordan den felgen ser ut??? De skal pusses opp i løpet av vinteren. Og gidder ikke kjøpe enda mer dekk denne sesongen. Får holde med 4 stk. 17" banedekk, 4 stk. 20" sommerdekk til E91en og 2 stk. 19" dekk til Z4en Blir dyrt når man vil jåle opp to biler... Stjernene til felgene på bildet er forøvrig levert inne til sandblåsing. Så blir det å få pussa med kantene på felgene. Blir nok til at jeg lakker dem hvis de skal brukes på vinterstid. Hadde veldig lyst til å polere dem opp da.
FredrikE24 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Det kjettingene ser ut som en videreutvikling av knipetak? Som dog ikke var helt stødig å bruke
wicky124 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 hmm...trodde du ikke skulle pusse dem opp?kanskje jeg leste feil..hmm...
StigJ Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Joda. Oppussing blir det uansett. Har bare vært i tvil om de skal selges eller beholdes... Er forsåvidt enda litt i tvil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå