joachim sørlie Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 nei, jeg syntes de er så fine på de fleste bmwèr, digger dem hvertfall når dem er så breie som de er, er ikkenoe fisefelger heller akkurat og motor er det mer enn nok av, hvertfall for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Du har bare bra, tøffe og kule biler Liker bilsmaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 hehe, takker for den! liker dem veldig godt selv, er jo bare 3 5 serier jeg har, ikke så mye mer enn det men kanskje lit utenom det vanelige (??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Meg og Olaa1 på photoshoot i midten av november Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 teknisk kontrol på bt. sklei rett igjennom PKK i morra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Meg og Olaa1 på photoshoot i midten av november De E90/91 felgene ble faktisk veldig bra på E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Meg og Olaa1 på photoshoot i midten av november De E90/91 felgene ble faktisk veldig bra på E36.. Takker hadde ikke sett noen E36 med det før, så jeg var litt spent selv da jeg kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 De var tøffe på bilen ja! de e90-felgene på e46'n derimot, er grisetøffe! En kompis har de i svart på en hvit e36 coupe, og en annen i mørkegrå på e34 touring, det er lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 De var tøffe på bilen ja! de e90-felgene på e46'n derimot, er grisetøffe! En kompis har de i svart på en hvit e36 coupe, og en annen i mørkegrå på e34 touring, det er lekkert! Det kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 begynner og bli fult i gata mi nå disse pluss dragbil på fremste henger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Egentlig i går, men glemte å laste opp bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Da var det plutselig snø på bakken igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 ikke i dag men fant det igjen på PC'n i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Lys må man ha i mørket på vinteren Har du bildet av bilen i dagslys? Med tusenmetre altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Fikk satt på ny diffuser i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå