Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

takk for det :) Hehe ja gjør seg med det. blir vel nok en tråd når jeg får henta igjen bilen, nå står den bare lagret til jeg har fått kjøpt inn alt jeg trenger til den :)

Kan du legge ut bilde av bilen når du har tåkelys og parklys på? :)

Har lyktefilm liggende, og har lyst å legge film på tåkelys og glasset til langlys/parklys, men vet ikke hvordan det blir seende ut når lysene er på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til det! :) Noen planer du kan røpe? :D

Hehe er vel ikke så mye og skryte av, blir vel senk, felger, noe små ting i motor, m tech ligger og venter, noe smått inni bilen som ikke alle andre har. men kommer nok bilder til våren eller når alt har blit lakkert ferdig tipper jeg :)

takk for det :) Hehe ja gjør seg med det. blir vel nok en tråd når jeg får henta igjen bilen, nå står den bare lagret til jeg har fått kjøpt inn alt jeg trenger til den :)

Kan du legge ut bilde av bilen når du har tåkelys og parklys på? :)

Har lyktefilm liggende, og har lyst å legge film på tåkelys og glasset til langlys/parklys, men vet ikke hvordan det blir seende ut når lysene er på :P

har desverre ikke bilder av dette, hadde masse bilder av den på tlf min men den gikk føyken så da må du nok vente til jeg får den frem igjen til våren :)

ellers har halvor89 en tråd om sin med samme lyktene tror han har bilde av det i tråden sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...