Thewiz Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Vintersnekka Er det godbilen som står til venstre? Så ganske uelsket ut den nå.
MikaelR Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Før første gang i år at æ måtte mokk fram Bmw
HC Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Ikke tatt i dag, men rett før snøen kom på en sen høstdag
Bambo Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Dro fram igjen en gammal kompis etter att den hadde stått gjemt vekk i 10,5 år. Trengte kun ett batteri, litt westfrost og 10l ny bensin så fyra å gikk dne
håk Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Startet opp min i dag for å få igang motoren, greit når den har stått lagret siden snøfallet! Har også lakkert vinterfelgene mine hvite, syns det er kult på vinterdekka... konkurranse: tipp felgstr og senk! Og kan noen fortelle meg hva denne er til?
Evenol Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Den tanken du lurer på hva er til? Isåfall så kan du helle et spesielt såpemiddel der, som blander seg med den vanlige spylevæska for å få bedre effekt(mener jeg å huske det er).
håk Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Aah, jøss, det visste jeg ikke... Kanskje jeg skal prøve det da!
LasseEllingsen Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Det er som nevnt en beholder for sterkere såpe. Den brukes automatisk hver 20 gang du spyler. Bmw har en egen såpe som brukes i den tanken, den er grønn og blandes ikke ut mener jeg å huske. Du kan fint bruke den rosa til turtle også. Denne funksjonen er for å gå ekstra hardt til verks på dritt som sitter på ruta.
Toastjern Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Vintersnekka Er det godbilen som står til venstre? Så ganske uelsket ut den nå. Haha, den bilen ble jeg så lei etter kjørte av med den på holka. (var meninga jeg skulle ha vinterbil, men kom ikke over noe vettug tidsnok). Så den får stå der den står, må ta opp igjen hele fronten og rævva på bilen til våren. Så jeg gir litt f i den... Kjøpe den ? : p
Thewiz Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Hehehe, hadde den hatt noen hakk vassere motor hadde jeg nok vurdert det. Hva slags motor står det i vinterbilen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå