M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Kul som faen den sedanen der, yngve! Satt bra med csl fangern på faceliften og! Jævlig gromt felgvalg, skulebollen. Veldig riktig Takk. Kommer for salg i juni, da komplett ombygd med 03 M3 deler.
Shattered Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Jeg så denne da jeg var innom hos deg, men jeg trodde det var en 330 eller noe (så at det var M3 da jeg kjørte derfra!). Har du 3 eller 4 stykk i garasjen?
carlhaakon Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Jeg så denne da jeg var innom hos deg, men jeg trodde det var en 330 eller noe (så at det var M3 da jeg kjørte derfra!). Har du 3 eller 4 stykk i garasjen? Tror jeg skal levere bilen min der også så kansje den kommer ut som M3
Anders92 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Takk. Kommer for salg i juni, da komplett ombygd med 03 M3 deler. Æsj, typisk at det blir "et par lapper" over mitt budsjett, for det så ut som min kommende drømmebil!
Cise Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Tungvindt er en ting, totalt idiotisk er en annen... det er nå sant men det går med bukker og jekk(er)..
awt Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Ah, ser det er en bukk under der, da beklager jeg. Så ut som om bilen kun stod på jekken.
Cise Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Ah, ser det er en bukk under der, da beklager jeg. Så ut som om bilen kun stod på jekken. hehe hadde aldri lagt meg under der så lenge uten bukker..
stianvell Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Bilder fra glattkjøringsbanen i går . Ikke jeg som har tatt bildene men ^^
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 [ Bilde ]Si hva dere vil, men orange for the win! orange er saker på mørke biler ja... liker og godt det på min grønne bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå