Dal-z Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 virkelig fin denne også dalz !, slike felga vil e me ha:D takktakk, martin! ja, tror e36'en hadde kledd noen slike sko, vurderer å kjøpe deg lm du og? Det var jo ganske så lekker kombo av felger og farge! minner meg litt om min egen takker hehe.. ganske lik når det kommer til fargene ja. får satse på det blir enda bedre med sorte nyrer og senk (forhåpentligvis innen en ukes tid )
S. Gunstad Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Et jeg tok i dag etter hjulskift Sweet!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
wicky124 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Alltid trodd du hadde den blå på bildet men pen treer!
Tzunami Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Det var jo ganske så lekker kombo av felger og farge! minner meg litt om min egen takker hehe.. ganske lik når det kommer til fargene ja. får satse på det blir enda bedre med sorte nyrer og senk (forhåpentligvis innen en ukes tid ) Du har god smak du! vi har jo samme røde senterkoppene også
Evenol Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Et jeg tok i dag etter hjulskift Den var pen! Får du på M-tech sideskjørt så er den komplett.
Dal-z Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Det var jo ganske så lekker kombo av felger og farge! minner meg litt om min egen takker hehe.. ganske lik når det kommer til fargene ja. får satse på det blir enda bedre med sorte nyrer og senk (forhåpentligvis innen en ukes tid ) Du har god smak du! vi har jo samme røde senterkoppene også hehe, jo takk det samme! glemte forøvrig å nevne gul lamin-x. kan bli kjempetøft, eller en katastrofe, men det gjenstår å se
haybimmsen Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Ja vurdere det anders, om du har lamin-x til overs så kjøpe e restene:D
HypeTraxX Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Et jeg tok i dag etter hjulskift Er det sånne M5 Throwing Star felger eller hva de heter? 8 og 9 x 17" ?
Evenol Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Er det sånne M5 Throwing Star felger eller hva de heter? 8 og 9 x 17" ? Ja, det er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå