M|Fjeld Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 og mindre eller? Du hører den fortsatt, ca samme lydnivå som din Går ann å gi flatt jern i tunneler uten å bli døv
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Lite snapshot av hiroshimaknallerten [ Bilde ] ikke feil den der
JonasD Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Mye krutt er det i denna a Jonas? Om du dobler originaleffekten så er det ikke så langt unna.
HypeTraxX Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Da skjønner jeg hvorfor du har E30 cab ved siden av! Jeg har lyst på en liten S13 en gang med S15 front, "E46 CSL" bak luke og Skyline motor. Det er drømmen min utenfor E30 verden!
Kvasi Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Sorte ruter nå Kvasi, så er du totalt mafia! Ja, hadde det ikke vært grunn til livsvarig fengsel så..
JonasD Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Heldigvis er de cabbene solgt, gikk lei for å si det sånn. Hadde lyst på S13 jeg også, men er så mye småfeil med de CA18 motorene... Like greit å slå til med en S14a når man har sjangs. Drømmen min ligger forøvrig her! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33085289 Er nok et par år til enda før man kan realisere den drømmen trur jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå