Jimbo92 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Ljexx : regner med det er hdr redigert, bilen ser misfarga ut, men bakgrunnen var bra jah var bakrunden jeg digget kan du noe sånt eller?
espenae93 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Ljexx : regner med det er hdr redigert, bilen ser misfarga ut, men bakgrunnen var bra jah var bakrunden jeg digget kan du noe sånt eller? bakgrunnen* jeg liker egentlig HDR veldig godt men det kan kanskje være en ide å legge ut bildene uten HDR i tillegg på tråden din hvis du har en f.eks. Det er ikke alle som liker HDR veit jeg
flonoen Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Smågrom M3 GT4 Endelig stickers på plass på kjerra, selvsagt i henhold til reglene.
Jokkke Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 To stk flotte M3'er Er en bare liitt misunnelig på deg
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Ljexx : regner med det er hdr redigert, bilen ser misfarga ut, men bakgrunnen var bra jah var bakrunden jeg digget kan du noe sånt eller? Alt blir jo fækka når du føkker med fargene. Det går også an å lage hdr uten å føkke fargene slik som dette jeg tok i fjor.
flonoen Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 To stk flotte M3'er Er en bare liitt misunnelig på deg Bare å planlegge turen til du er 18!
Yngvejos Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Alt blir jo fækka når du føkker med fargene. Det går også an å lage hdr uten å føkke fargene slik som dette jeg tok i fjor. [ Bilde ] På det bildet har du i mine øyne brukt HDR riktig.Det er veldig fort gjort å overdrive med HDR. Her er ett HDR bilde hvor jeg har lagt meg ganske nært grensa for hva jeg syns blir vulgært.
Yngvejos Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Det var litt i grenseland. Synes alt ser litt animert ut. Motivet var kult, så jeg kan godt tenke meg å se det i litt mindre redigert utgave. Jeg kan også kunsten å overdrive.
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Hehehe, tøft da. Ser du burde hatt polaroid filter. Her er det overdrevet kan du si.
fanqua Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Uff... HDR gone wild! Syns fontene bildet var passende, men generelt ikke fan av HDR bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå