Runar-CSi Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Denne var jo bare helt fantastisk fet!.. har du flere bilder av denne en annen plass på forumet?.. Joda, er en tråd her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Nemmen... Dette er vel ved Skjefstadfossen? Bra med vann der nå ser jeg! Gleder meg til å se bilen din. Tjaa..mulig det? Iallefall rett uttafor Elverum Prøvde meg på et nattbilde her om dagen også, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Stemmer bra det, ja... Bor ca 5 minutter unna fossen. Skal knipse mange bilder av bilen din på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 mye fine biler her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Stemmer bra det, ja... Bor ca 5 minutter unna fossen. Skal knipse mange bilder av bilen din på fredag. Aha..I see da sees vi nok på freda'n serru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 (endret) Knipsa et par bilder av 325en med originale krysseiker i dag. Blir vel til at jeg setter på futuraene neste uke. Endret Juli 23, 2017 av Bols'n Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Først vask Så ut på stripa ;D Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Masse flotte BMW'er her. KJenner det varmer hjertet! =) Men noe jeg ser går igjen hos flere. Prøv å kutt ned på bakgrunnen når dere tar bilder. Ingen hensikt å ha med masse grus, skog og bebyggelse når du egentlig vil vise bilen. Så gå nærmere når du tar bildene, så blir de bedre. Ett lite tips, så fortsett å post bilder av god bilene rundt i kongeriket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 I did! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 I did! Fine bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jepp, skulle skifte en felg der, og handbrekket har vi ikke fikset enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jepp, skulle skifte en felg der, og handbrekket har vi ikke fikset enda Var godt å få på siste felgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Men noe jeg ser går igjen hos flere. Prøv å kutt ned på bakgrunnen når dere tar bilder. Ingen hensikt å ha med masse grus, skog og bebyggelse når du egentlig vil vise bilen. Så gå nærmere når du tar bildene, så blir de bedre. Slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå