kvammis Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 ikke bildet av Bimmern, men dama ble med ut for å skru litt [ Bilde ] Hvordan fikk du det til da ? Eller har hun noe interesse for det ? Slenger med et bilde fra søndagen stjelt fra ccn sidene.
Jokkke Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 [ Bilde ] Bare lurer, hvordan kommer du over fartshumper?
Peak Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Dusja av seg litt veistøv... Bilen er forresten til salgs
Robkill Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 [ Bilde ] Bare lurer, hvordan kommer du over fartshumper? Unngår dem Neida, de lange og slake går greit! Men så fort man kommer mot småtasser i boligfelt osv. blir det mye rar kjøring med subbing...
jakobm5 Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Her er dagens shitty iPhone HDR-bilde:p[ Bilde ] Nice;)
VegarVS Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Hevesett? Uortodoks! til mitt forsvar så hadde jeg akkurat satt bilen ned fra bukken, så da var den ekstra høy, er egentlig lavere enn det!
Tzunami Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Det sa snoopdogg til Tollerne i går også: "jeg er egentlig ikke så høy, det bare virker sånn"
spruddel Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 [ Bilde ] Bare lurer, hvordan kommer du over fartshumper? Unngår dem Neida, de lange og slake går greit! Men så fort man kommer mot småtasser i boligfelt osv. blir det mye rar kjøring med subbing... Trenger jo ikke det? Bilen er jo skyhøy! Så høy at bunnpanna slår nedi trikkeskinner!
Jokkke Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 [ Bilde ] Bare lurer, hvordan kommer du over fartshumper? Unngår dem Neida, de lange og slake går greit! Men så fort man kommer mot småtasser i boligfelt osv. blir det mye rar kjøring med subbing... Haha sweet, da skal jeg senke min enda mer
liffi Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 ikke bildet av Bimmern, men dama ble med ut for å skru litt [ Bilde ] Hvordan fikk du det til da ? Eller har hun noe interesse for det ? Bare spurte om hun ville ut å lage høl i panseret (Panserlås) hehe.. hu har vell blitt litt mer interesert etter hu traff meg tror jeg !..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå