Morty999 Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 monterte Link G4 sprut i går syns det blei bra og fint startetp å første forsøk også
wicky124 Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Volvoen og Bobilen til svigers...jeg har VIRKELIG blitt integrert Merca mi Fikk lufta sjuern en tur i helgen etter 5uker stillestående.. SYKT digg
Pceid Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 snapshot av bilen med iphone, blir ikke beste bilde kvalitett av det. men det får duge. (første gang jeg poster bilde av bilen på bimmers.)
aottesen Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Pceid: RÅ bil(!!) Hvilken motor har du, og hvordan låter den eksosen? Lamin-X på frontlyktene?
Pceid Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Lyden fra eksosen vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forklare, men den er rå. er desvere bare en 118D med 143hk orginalt, data tunnet opp til 185 hk ca. vet faktisk ikke hva slags film de har lakt på lyktene. fikk ss performence til å legge det på når jeg fikk dem til å montere diffuseren bak og eksosen. eksosen og diffuseren bestilte jeg selv fra tyskland.
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Det der var jo grisetøft! 185 diesel-hk kan jo være nok til å forsvare eksosen på en måte det du får slenge opp en bildetråd om bilen da, med litt info osv
aottesen Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Aaah.. Sikkert omtrent samme lyden som i min vil jeg tro. Rake rør fra turbo til mellompotte, og videre rett ut? Frekk diffuser. Mye detaljer
Pceid Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 takker godt dere liker den ja, skal ta å få lånt et litt godt kamera å starte min egen tråd her. diffuseren både foran og bak er av ekte karbon, ikke noe masse produsert greie, så den koster litt. blir produsert etter bestilling. så litt lang ventetid på den også. men var værdt det etter min smak. Har også tenkt litt på hvordan jeg kan få litt ekstra hk ut av bilen, så hørte jeg noe om at jeg kunne bytte dysene, siden det er samme motor som i 120D, bare dysene som ikke er like. vet ikke om dette stemmer. men da kunne jeg få 210hk ut av den.
aottesen Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Du får bla gjennom, og spørre i denne tråden: viewtopic.php?f=1&t=177720 For øvrig: Velkommen til Bimmers!
Frode D Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Låner felgene til Thomas inntil jeg får nye felgene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå