martinwenberg Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Dumt å sykle når man ikke har sovet ja... Stemmer det.
martinwenberg Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Nye hjuul Et20 på 8,5 forran Et 6 på 9Bak!!! (245 40-17) Må ha mere strekk på dekka kanskje? [ Bilde ] [ Bilde ] Tøffe felger og camber Veit du hvordan det er å justere litt camber på e30??
phiskarn Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 landa tilslutt på ett nikon d3100, bildene er tatt med standard 18-55linse med "Fine" bildekvalitet.. uansett hva det betyr Det betyr at du tar bildene i jpeg, og at du har forholdsvis høy oppløsning på bildene. Du kan også ta bildene i raw. Dvs at uansett hvor mye du redigerer, så kan du hente tilbake bildet slik som det var orginalt. Det kan du ikke gjøre med jpeg.! ikke tatt idag... men, forsatt så er dette en toyota carina II med 1.6 motor som har fått kjørt seg
Yngvejos Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Batteriladeren kom til kort under oppdatering av moduler, så da måtte e30en komme til unsetning.
bmwtussan Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Har fått motor i Trans Am'en, så da måtte jeg ta bilde av bilparken min.
Clausfox Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Sykt råe felger, Clausfox. Men hvorfor har du 'Koed' merke i ruta? Reklame vettu! neida. jeg er så fornøyd med de! også fikk jeg litt småtteri (nips) av de og seff mærker som jeg satte i vindu!
APedersen Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 landa tilslutt på ett nikon d3100, bildene er tatt med standard 18-55linse med "Fine" bildekvalitet.. uansett hva det betyr Det betyr at du tar bildene i jpeg, og at du har forholdsvis høy oppløsning på bildene. Du kan også ta bildene i raw. Dvs at uansett hvor mye du redigerer, så kan du hente tilbake bildet slik som det var orginalt. Det kan du ikke gjøre med jpeg.! Oisann, der lærte jeg noe! Takk!
CNysveen Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Mobilbilde fra i dag, min til venstre og en kompis sin til høyre
Poppy Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Mobilbilde fra i dag, min til venstre og en kompis sin til høyre [ Bilde ] Tror begge trenger å nærme seg bakken litt mer, men eller pene biler
CNysveen Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Mobilbilde fra i dag, min til venstre og en kompis sin til høyre [ Bilde ] Tror begge trenger å nærme seg bakken litt mer, men eller pene biler Skal ned, mye mer ned
Bjornhbjelland Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Ny lakk på bil og felger:)[ Bilde ] Nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå