dav-a Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] *The living room* [ Bilde ] Sykt fine bilder, liker bimmern din Har jobbet en del med min i det siste. Etter jeg bytta et hus til vannkjølingssystemet bak motoren og olje-utdampings slange, også etterpå tok jeg grundig motor shine. Det gule på topp-dekselet ble pusset bort med stålbørste så det ble borte. (Bilen er snart EU godkjent også) Så tok jeg motorvask med CRC sin Motorvask, den er suveren! Tok alt, ble imponert! Dekket seff til dynamo og batteri + den fordeler boksen. Etter av spyling med høytrykk ble det Meguiars Tire Endurance "plastikk/gummi fornyer" på plasten. Så da ble 1.9L motoren slik: Har også begynt å foliere interiørlister i blank alu. type
CNysveen Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] *The living room* [ Bilde ] Pent!
Kjexx Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 eleeeendig mobilbilde av min idag ![ Bilde ] Lovely. Felgene gjør mye.. Hva heter de?
Bjornhbjelland Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Aldri så liten prøvemontering før felg oppussing begynner for fult!
APedersen Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] *The living room* [ Bilde ] Sykt fine bilder, liker bimmern din Tusen takk Pent! Takk takk
Lorentzose Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Kjexx: Felgene er av typen BBS RS Replica. 8x17 foran og 9x17 bak Men de er kanskje solgt. Har kjøpt meg ekte rs'er nå
Tzunami Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 som du bytter japser a jonas? skaff deg tysker igjen du
FredrikWake Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 [ Bilde ]Endelig var drømmebilen kommet i garasjen! Gratulerer så mye! Aldri feil med supra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå