matsi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Disse ikke:) jeg lIker senk etc stilen jeg. Men det er jo enkelte biler som ikke passer det xP Å dekkstrekk er jo for å få fitment mm..
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 så sant så sant skulle gjerne lagt ut bilde av bilen min stående og slikke sol på jobben, men den slapper av hjemme da jeg måtte kjøre volvo'n til naboen på jobb rene traktoren!
Turbo-HF Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 HEIHEIHEI! ikke noe dissing av senk og strekk i "overklassen" Disser ikke, du, men er bare ikke min stil!
matsi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Det er det som er greit "turbo".. best når ikke alle har lik smak. " smaken er som baken, delt i to og full av dritt i midten " xD
Turbo-HF Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Det er det som er greit "turbo".. best når ikke alle har lik smak. " smaken er som baken, delt i to og full av dritt i midten " xD Word!
wicky124 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 20 er perfekt... men ærlig så er jeg LITT lei av stance/dekkstrekk stilen. Hadde vært fett med ordentlig senk MEN likevel, nok gummi så det ser bredt ut... Men er din bil så du bestemmer Dette er helt normalt Wicky124. Du er i ferd med å bli voksen. Dekkstrekk er nemlig forbeholdt pissunger som ikke vet bedre!!!!! Ahaa, så det var pissunger som fant opp dekkstrekk Værste jeg har hørt, dekkstrekk er jo ikke bare en visuell sak, men også en prakisk modifikasjon for å få riktig "høyde" og fitment, mye regning for å komme fram til ønsket resultat, noe som en "pissunge" kanskje ikke hadde klart engang Jeg tror heller på at det var "pissunger" som fant opp dette: [ Bilde ] No offence hvis du synes dette er kult wicky f*ck deg tjokken! Jeg hater sånn stil!
liffi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Shina litt idag Å dama sjekka olja på sin, før jeg vaska der å
matsi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Ikke rein, men 7mm spacer montert bak [ Bilde ] [ Bilde ] Fap fap!!!
Vegardb17 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Kan ikke dere som sier at dekkstrekk er teit og barnslig, legg ut et bilde av det DERE synes er tøft! er bare veldig nyskjerrig på hva som kan dukke opp
Jokkke Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 20 er perfekt... men ærlig så er jeg LITT lei av stance/dekkstrekk stilen. Hadde vært fett med ordentlig senk MEN likevel, nok gummi så det ser bredt ut... Men er din bil så du bestemmer Dette er helt normalt Wicky124. Du er i ferd med å bli voksen. Dekkstrekk er nemlig forbeholdt pissunger som ikke vet bedre!!!!! Ahaa, så det var pissunger som fant opp dekkstrekk Værste jeg har hørt, dekkstrekk er jo ikke bare en visuell sak, men også en prakisk modifikasjon for å få riktig "høyde" og fitment, mye regning for å komme fram til ønsket resultat, noe som en "pissunge" kanskje ikke hadde klart engang Jeg tror heller på at det var "pissunger" som fant opp dette: [ Bilde ] No offence hvis du synes dette er kult wicky Støtter denne! Jeg syns begge deler er like rått, men på hver sin bil.. Før hadde jeg dekkstrekk på min E36, for å få "perfect-fitment". På E39'en så har jeg jo ikke behovet for dekkstrekk så da syns jeg det passer myee bedre med litt gummi Perfeekt!
liffi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 http://i1083.photobucket.com/albums/j38 ... 965290.jpgNoen i vogn som følger godt med! Han følger med ja han var over trøtt istad, å nekta å sove, så slang han i vogna, starta 540`n.. sovna fort ja ! Fra dama var gravid å helt frem til nå, har han vært med i den bilen så tror den lyden har grodd på Guttungen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå