-Erik- Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 I'm going to hell for this. [ Bilde ] Is she Home? If not...
Yngvejos Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 I'm going to hell for this. [ Bilde ] Is she Home? If not... Hu er ikke hjemme. Jeg tok sjansen på å innrømme det over telefon og hu virket ikke overrasket en gang. Fikk beskjed om å ikke grise til hele badet. Tror nok reaksjonen hadde vært en annen hvis hu kom hjem og oppdaget at jeg sto med huet inni dusjen og børstet felgene mine.
-Erik- Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Spørs nok det ja Kom på besøk hos svigers for en tid tilbake, da var kjøkkenet fullt av motorsykkel deler og oppvaskmaskinen stod å duret Så frua mi reagerer lite på slikt
Yngvejos Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Spørs nok det ja Kom på besøk hos svigers for en tid tilbake, da var kjøkkenet fullt av motorsykkel deler og oppvaskmaskinen stod å duret Så frua mi reagerer lite på slikt Da tåler hun nok det meste du kan finne på av bilrelaterte ting innendørs. Her triller felgene nypolert ut av badet.
Stenbakken Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Hehe, ikke helt slik som da jeg var en 15-16 år og tok med lett mc motoren inn på kjøkkenet, haha Herilg og ikke ha garasje...¨ Ble utrolig bra liker de felgene der!
Espen.s Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 ska ha ulakkerte lister rundtom snart og bytte ut til preface nyrer
Underground1983 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Ikke idag, men et par dager siden da det var sol og nyvaska.
koll Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Denne er feet! Og det har jeg aldri føry sakt om en e36 med BH og skistativ
ZhilleN Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Eneste er at høyden foran lyver på bilde, bilen står litt rart og er lavere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå