|Ole| Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Hahaha, dummeste eg har hørt!! Den bilen går vel ikkje i pressa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Apedersen: Vanskelig å sette motor i en pressa bil:p Må jo eventuelt bli bigblock, da? Men hvorfor resirkulere karrosseriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Hahaha, dummeste eg har hørt!! Den bilen går vel ikkje i pressa... Ja, da lurer jeg på om det er noe sykdom ute å går der nede på sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Dere må ikke ta alt så seriøst! ----------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Resirkulere det, siden den har blitt bretta som en cola boks:) Smal block kommer vel inn etter hvert, siden han må vise fram bilen til svv gutta, før han får leke igjenn.. Edit: billdetråd Dailybeater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 den E30en likte eg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 den E30en likte eg;) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Nå fikk jeg lyst på E30 brukis! Fin bil diohrvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Nå fikk jeg lyst på E30 brukis! Fin bil diohrvik Stakkars bil tror jeg vi sier! Eller stakkars m20n som aldri dør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Endelig klar for en tur på veien vognkort og forsikring i boks:D også nytt tanklokk da som jeg kjørte ifra på den første statoil stationen jeg kom til etter jeg henta bilen Grombilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Endelig klar for en tur på veien vognkort og forsikring i boks:D også nytt tanklokk da som jeg kjørte ifra på den første statoil stationen jeg kom til etter jeg henta bilen Grombilen [ Bilde ] Grattis, meget fin.. Men svarte nyrer og rammer i grillen? Hvorfor skal absolutt ALLE ha det? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Endelig klar for en tur på veien vognkort og forsikring i boks:D også nytt tanklokk da som jeg kjørte ifra på den første statoil stationen jeg kom til etter jeg henta bilen Grombilen [ Bilde ] Grattis. Er det gamle til FTE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Gratulerer så mye med strøken E30 og et artig vognkort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Endelig klar for en tur på veien vognkort og forsikring i boks:D også nytt tanklokk da som jeg kjørte ifra på den første statoil stationen jeg kom til etter jeg henta bilen Grombilen [ Bilde ] Grattis. Er det gamle til FTE? Mhm stemmer det er gamle bilen til FTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Fett. Den er uendelig fet. Se på google etter marrakech brown så ser du den e30'n oh min 7ver.. Du en m5 mindre da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå