///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 tøff bil! bare får bort de lyktene, for de likte jeg ikke... skeptisk til svarte felger på sort bil, men ble jo ikke så helt galt
D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Helt svarte felger er ikke noe pent, men når man får litt andre farger da funker det
Ron Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 takker, svart på svart er konge da! Knight Rider hehe.. Digger de lysa der jeg, hadde slike på forrige Coupen, på den jeg har nå, å har kjøpt slike til TDS stasj`n å
Ron Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Helt svarte felger er ikke noe pent, men når man får litt andre farger da funker det Satt i 2 timer å gnikka med AutoSol, nettopp for at jeg er enig med deg
anders87 Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jævla fet bil Ron! Og gratulerer til Mexos med kongebil! Da ble det endelig E46 cab på gutten Ser pen ut!
Mexos Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jævla fet bil Ron!Og gratulerer til Mexos med kongebil! Da ble det endelig E46 cab på gutten Ser pen ut! Takk for det Måtte handle litt når en først skulle frem med pengboken
Yngvejos Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg har ikke sett bilen min på 14 dager pga jobb, men her er det siste bildet. (mobilbilde av ny frontrute med grønn stripe øverst.)
Mexos Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg har ikke sett bilen min på 14 dager pga jobb, men her er det siste bildet.(mobilbilde av ny frontrute med grønn stripe øverst.) Bilen din er meget pen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå