Yngvejos Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Herre med hatt og midtlivskrise da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 jeg er tross alt 30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Herre med hatt og midtlivskrise da. Haha.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 I går bet jeg i det sure eplet og satte vinkelslipern i bakskjermen min igjen:-P drykt arbeid men det må vell til skal bilen bli som før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 I går bet jeg i det sure eplet og satte vinkelslipern i bakskjermen min igjen:-P drykt arbeid men det må vell til skal bilen bli som før? [ Bilde ] Blir vel (som alltid) bra igjen, tenker jeg, men den touringen din har virkelig fått gjennomgå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er jo litt av sjarmen at bilen blir brukt, deretter vedlikeholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er jo litt av sjarmen at bilen blir brukt, deretter vedlikeholdt Joda, men trenger jo ikke bli påkjørt annenhver måned for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 fruen er ute å kjører, mens jeg må kjøre en firmabil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39528i99 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Min E39 528iat Takk til Kepler for lakkrens og polering i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 I går bet jeg i det sure eplet og satte vinkelslipern i bakskjermen min igjen:-P drykt arbeid men det må vell til skal bilen bli som før? [ Bilde ] Blir vel (som alltid) bra igjen, tenker jeg, men den touringen din har virkelig fått gjennomgå hehe. joa. den blir vell ok igjen. Er jo litt av sjarmen at bilen blir brukt, deretter vedlikeholdt Joda, men trenger jo ikke bli påkjørt annenhver måned for det joda. det er altid surt og bli påkjørt. hvertfall 2 ganger på en sesong. og håper folk slutter med det snart:P måtte akkurat takke nei til og stille ut på oslomotorshow pga det er ikke gratis og rette opp en bakskjem etter hver gang jeg har vært på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Forrige gang var det gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Forrige gang var det gratis! er ikke akkurat lei meg for at det var gratis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er jo litt av sjarmen at bilen blir brukt, deretter vedlikeholdt Joda, men trenger jo ikke bli påkjørt annenhver måned for det Hehe, neida men glemte av at det var det som hadde skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå