thomascr Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ikke tatt i dag, men fant det på inboxen min på nordicstance i dag. Tror det kunne blitt bra med de hjula der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 fått montert eksos. bilen er så trist der den står, høy som er skyskraper og fått seg 16" sko med 55 profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 haha... var ikke noe fint nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Bilen har fått seg en vask og blitt polert:) Renset innvendig og hatt på fargeresturering på setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 haha... var ikke noe fint nei :/ eksosen ble fin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Fått på noen RS kopi felger. Må få senket den mere foran..[ Bilde ] Så bra ut. Hva er spec på felg og dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 haha... var ikke noe fint nei :/ eksosen ble fin da? Ja selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 knipsa noen bilder av min nedstøva e30 i dag, har dessverre stått i ro alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Riktig nokk gårsdagens, men la gå! Har fått på ny sticker, så "E"en mangler ikke lenger, å jeg har fjerna hjelpefjæra på coiloversen, å prøver den 1 cm lavere foran enn på bildene! *Gulp* Skulle vært lavere bak, men går ikke for dekka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Supra gjør meg kåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] Supra gjør meg kåt Da bør du sannsynligvis ta en prat med helsevesenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå