rublings Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Tok et lite bilde med mobilen. Nypolert for 60 mil siden, og ikke vasket, men fortsatt rimelig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 kl 7 ca i går ettermiddag fikk rådebank i går, kjørt einn på verkstedet kl 6 ca, nå kl 7 kjørte jeg dne hjem igjen, samme blokk men nå som m30b28 istedenfor b25, funker litt bedre enn 2,5l nå http://www.facebook.com/photo.php?v=10152175530955274 nå kl halv 6 i dag morres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Effektiv! Flere bilder av den E9'en i bakgrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 ikke idag, men i går! ikke av Bimmer eller menmen. synes bildet ble fint til iphone å være ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Det må e si va effektiv bytting ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 liffi, utrulig tøft bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Bilen har blitt nylakkert tråd om bilen er under min signatur hope you like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lydvis Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Mine cats lovely saturday Dreaming to drive bimmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Har kjøpt meg ny bil! Første Bmw som ikke er E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Bruksbil hypertrax? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Å nei nei, nei! Hehe Men jeg skal prøve og få på skilt, så jeg kan kjøre til og fra isen i vinter. Ellers er det bare 500m på vanlig vei og resten stikk veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Å nei nei, nei! Hehe Men jeg skal prøve og få på skilt, så jeg kan kjøre til og fra isen i vinter. Ellers er det bare 500m på vanlig vei og resten stikk veier Spec? Motorbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Å nei nei, nei! Hehe Men jeg skal prøve og få på skilt, så jeg kan kjøre til og fra isen i vinter. Ellers er det bare 500m på vanlig vei og resten stikk veier Spec? Motorbilder? Jeg har desverre bare dårlig bilder, men jeg tok da et i mørket da den trilla ned av hengeren. M50B25 turbo Coilover med justering av hardhet og camber Sinter lamell Esab 520 diff Drifting ratt med snapp off Tykkere toppakning Ikke noe overgromt det greiene her, men blir da leke tøy på vinter`n Bestilte nye dyser nå, skal tre i bøtte stoler og 4 pnkt sælar. Også kanskje bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ser ut som en egnet is bil! Men stoler og ispigg er ett must! Vet du hvilke effekt du ligger i nærheten av? Plukke ut litt kg her så blir det sikkert mye moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ser ut som en egnet is bil! Men stoler og ispigg er ett must! Vet du hvilke effekt du ligger i nærheten av? Plukke ut litt kg her så blir det sikkert mye moro! Stoler blir det VS motor sine gamle bøttestoler som satt i den 1000hk+ M5`n sin og ispigg blir hentet innen neste uke! Med det lille draget jeg fikk her en kveld tørr jeg ikke og si mer enn 250. Men det er eksos lekasje på downpipe, og masse hull og rifter i forskjellige silikon slanger. Så den går litt ureint. Men den blir sendt opp til Dre Racing for å montere data sprut & greier. Så da får vi håpe det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå