wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Meget tøff bil! Men skjønner ikke hvorfor folk setter klistreskilt på siden som det der, når skiltet normalt sitter på midten? Hvorfor klistre den på lakken liksom? Fordi prøveskiltene ikke sitter ordentlig på den plastbiten..spesielt ikke om det er skruer der...skiltet er jo ikke "stretch"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benum Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 [ Bilde ] Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Et par eeeelendige mobilbilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Tok noen bilder i dag av en kompis sin bil og tok et lite et av min:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Tøft, har du redigert bildene noe? Var et slik et utstillingspreg over det første og det siste bilde, eller hvordan jeg skal si det Hehe Muligens siste bilde før omlegging til vintermodus Tatt med iPhone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Meget tøff bil! Men skjønner ikke hvorfor folk setter klistreskilt på siden som det der, når skiltet normalt sitter på midten? Hvorfor klistre den på lakken liksom? Fordi prøveskiltene ikke sitter ordentlig på den plastbiten..spesielt ikke om det er skruer der...skiltet er jo ikke "stretch"... vask det litt så sitter det godt nok. jeg hadde ikke problemer med å få det til å sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tøft, har du redigert bildene noe? Var et slik et utstillingspreg over det første og det siste bilde, eller hvordan jeg skal si det HeheMuligens siste bilde før omlegging til vintermodus Tatt med iPhone.. [ Bilde ] Har vel egentlig bare justert litt på hvitbalansen og rettet det litt opp. Ikke noe mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tok bilde av noen av mine biler pluss noen ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 innpress du har foran og bak stig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Der var det mye tøft! likte spesielt den stasjonsvogna med DE-lyker og oransje lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er ikke de lykter desverre. Gun smoke lyktefilm fra lamin x. Er ein 540ia. Den med gule lykter i langlys er ein 540 med 6 trinns manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sitter og fikler litt i Photoshop. Blir nok F11 på meg om et drøyt års tid, og funderer på å gnu i to-tre fjernlys som vil passe perfekt i luka under skiltet på Msport-utgaven. Selvsagt med svak soting på alt av lykter fremme, Hartge-leppe i front og shadow line nyrer. Så tenkte å høre hva folket synes om det her, ser det helt jalla ut eller kunne det blitt stilig? Ikke sikker enda på om jeg vil ha med eller uten parklys/AE i ekstralysene eventuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sitter og fikler litt i Photoshop. Blir nok F11 på meg om et drøyt års tid, og funderer på å gnu i to-tre fjernlys som vil passe perfekt i luka under skiltet på Msport-utgaven. Selvsagt med svak soting på alt av lykter fremme, Hartge-leppe i front og shadow line nyrer. Så tenkte å høre hva folket synes om det her, ser det helt jalla ut eller kunne det blitt stilig? Ikke sikker enda på om jeg vil ha med eller uten parklys/AE i ekstralysene eventuelt![ Bilde ] Spesielt! uten AE så hadde det blitt toppers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sitter og fikler litt i Photoshop. Blir nok F11 på meg om et drøyt års tid, og funderer på å gnu i to-tre fjernlys som vil passe perfekt i luka under skiltet på Msport-utgaven. Selvsagt med svak soting på alt av lykter fremme, Hartge-leppe i front og shadow line nyrer. Så tenkte å høre hva folket synes om det her, ser det helt jalla ut eller kunne det blitt stilig? Ikke sikker enda på om jeg vil ha med eller uten parklys/AE i ekstralysene eventuelt![ Bilde ] Synes dette så utrolig bra ut. Spørs bare om det klarer å nå samme nivå IRL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå