Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Meget tøff bil! Men skjønner ikke hvorfor folk setter klistreskilt på siden som det der, når skiltet normalt sitter på midten? Hvorfor klistre den på lakken liksom?

Fordi prøveskiltene ikke sitter ordentlig på den plastbiten..spesielt ikke om det er skruer der...skiltet er jo ikke "stretch"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget tøff bil! Men skjønner ikke hvorfor folk setter klistreskilt på siden som det der, når skiltet normalt sitter på midten? Hvorfor klistre den på lakken liksom?

Fordi prøveskiltene ikke sitter ordentlig på den plastbiten..spesielt ikke om det er skruer der...skiltet er jo ikke "stretch"...

vask det litt så sitter det godt nok. jeg hadde ikke problemer med å få det til å sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, har du redigert bildene noe? Var et slik et utstillingspreg over det første og det siste bilde, eller hvordan jeg skal si det :) Hehe

Muligens siste bilde før omlegging til vintermodus :( Tatt med iPhone..

[ Bilde ]

Har vel egentlig bare justert litt på hvitbalansen og rettet det litt opp. Ikke noe mer enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og fikler litt i Photoshop. Blir nok F11 på meg om et drøyt års tid, og funderer på å gnu i to-tre fjernlys som vil passe perfekt i luka under skiltet på Msport-utgaven. Selvsagt med svak soting på alt av lykter fremme, Hartge-leppe i front og shadow line nyrer. Så tenkte å høre hva folket synes om det her, ser det helt jalla ut eller kunne det blitt stilig? Ikke sikker enda på om jeg vil ha med eller uten parklys/AE i ekstralysene eventuelt!

kerkchihifxkiyu0u27s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og fikler litt i Photoshop. Blir nok F11 på meg om et drøyt års tid, og funderer på å gnu i to-tre fjernlys som vil passe perfekt i luka under skiltet på Msport-utgaven. Selvsagt med svak soting på alt av lykter fremme, Hartge-leppe i front og shadow line nyrer. Så tenkte å høre hva folket synes om det her, ser det helt jalla ut eller kunne det blitt stilig? Ikke sikker enda på om jeg vil ha med eller uten parklys/AE i ekstralysene eventuelt!

[ Bilde ]

Spesielt! uten AE så hadde det blitt toppers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Synes dette så utrolig bra ut. Spørs bare om det klarer å nå samme nivå IRL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...