SAF Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tatt for 2 min sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 ojda, på tide med vinterdekk nå ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Ligger nye hakka 7 i stua uten felger Men ja er det felga kommer i neste uke xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Ryktes at snøen kommer i kveld her også, får ta å sko bilen med 15" stålfelger med utslitte vinterdekk fordi jeg ikke har dekk på borbet felgene som skal brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSS Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Her er min, er ikke ferdig men begynner å ligne noe. Skal lavere bak, fjerning av rust, bort med tektyl rundt hjulbuer og så litt lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jeg la om til piggdekk i dag. Det er Michelin X-Ice som står på 17" originale BMW-felger. I sommer har jeg brukt 16". Jeg merker faktisk ingen forskjell mellom 16" og 17" når det gjelder sporing, støy og komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Her er min, er ikke ferdig men begynner å ligne noe. Skal lavere bak, fjerning av rust, bort med tektyl rundt hjulbuer og så litt lakk.[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Å fy faen, den var skremmende lik min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jeg trodde det var din først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Med 1Gen Iphone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tatt noen bilder med blits i dag.. kjøpte den i går og må si dette var en utfordring.. men her er resultatet.. Får vel bare bruke det mer sånn at jeg lærer meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tøft! Stilig lyssetting på det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tøft! Stilig lyssetting på det siste Takk.. men jeg må lære meg å stille inn styrken på blitsen pluss hvor jeg skal plasere den for at ikke dekkene blir så synlig på bilde sånn at det heller blir en skygge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Endelig ble det snø og glatt her. Og joda. Hjulkapsler er gromt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er bedre skodd han karen lengre bak i bildet der ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå