koll Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Endelig vinter.... Endelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Forbanna drittvær. Har bilen på sommerhjul enda. Best å la den stå innendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Endelig vinter.... Endelig? Vil heller kjøre på snø og ha det litt gøy enn å drive unødvendig rundt med 15" på beksvart asfalt...! I tillegg til at vi (hvertfall noen av oss) nordlendinger liker en skikkelig vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Det er trivelig med ordentlig vinter, men den saltsørpa som er her er til å grine av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja en skikkelig tør vinter er kult! Men de sørpe vintrene her med masse salt og dritt er som TF_F10-520d sier til å grine av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 På med knatredekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Er det snø i gata di? Helt fint borte hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nå har jeg ikke planer om å stå å bytte til hjul halv 7 på kvisten pga. av at jeg ikke kommer meg opp bakken. Tror det kalles føre var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja, eg kommer til Norge i morra så da blir det vel vinterdekk på mine også. Triste saker. Men ikke faen om eg bytter før det er hvitt utenfor. Kule hjul forresten. Fine dekksider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 er nå fort par kalde grader ute så min og har fått deilige hjul.... (ja er jæævlig skitten og ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Slenger meg på vinterdekk bølgen, selv om bilen ikke skal brukes i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ja, eg kommer til Norge i morra så da blir det vel vinterdekk på mine også. Triste saker. Men ikke faen om eg bytter før det er hvitt utenfor. Kule hjul forresten. Fine dekksider. Det ER hvitt ute nå Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Slenger meg på vinterfelger trenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumen Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Min med vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 92-mod 525ix med 17" vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå