Lennyzcoupe Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Tok et bilde av bilen i dag. Luftet den utenfor garasjen Iphone/Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Hehe.. X-drive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Tok et bilde av bilen i dag. Luftet den utenfor garasjen Må senkes nå, Lennart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 X-drive... Senken kommer, har sagt det lenge. Men nå nermer det seg lappen, og da skal den vere klar. (Har H&R fjærene liggende.) Glemte å si at dere må melde dere på her. http://modball.com/europe/modball-rally-europe/ Jeg deltar som LostVikings. Nr111 180 biler nå, ikke 125 biler som tidligere planlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 mangler bare no braketter til ekspansjonstanken nå så er den klar til godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Mye er det i den e28'n nå da ca?, org innmat?, innsuget Halfdan hadde? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 grei camber nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Vanskelig å legge merke til camberen, alt jeg så var sugerøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Hehe, kan takke biltilsynet for det Kommer dobbel endestuss på igjenn snart .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Er vel ikke ulovlig med dobbelstuss;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Hehe, nei sant nokk. Men den jeg hadde var ikke original og bråkte mye mer ifølge mannen på BT! noe jeg syntes var stikk motsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Testet de nye hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ikke værst Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Viltersleden min som er nyvasket for øyeblikket. Varer sikkert til neste gang jeg kjører den... Jaog så må jeg justere den litt opp bak... Men finner jo så klart ikke justeringsnøklene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Fjortis-stuk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå