MagnusHN Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Ikke fra i dag, men redigert i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Klargjort før vinterlagring. tok de kjipeste dekkene til lagring hvis jeg skulle være uheldig å få flatspots. Synes den kledde disse hjulene også jeg Zzznoooork..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Er jo ikke kjipe felger det der da. RedDevil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 De er jo det. GS Goldtrack med Nandingdongkang dekk Men utseendemessig så passet det bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Hangjingdingpang dekka ser jeg. Haha. Selg de til meg. Felgene æsså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Blir nok å beholde dem litt til hvis jeg ikke finner på noe lurt. Disse er egentlig til E91en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Klargjort før vinterlagring. tok de kjipeste dekkene til lagring hvis jeg skulle være uheldig å få flatspots.Synes den kledde disse hjulene også jeg [ Bilde ] [ Bilde ] Zzznoooork..... [ Bilde ] Fine lagringsfelger dette. Hva slags felger har du på sommerhjula da? Syns de liknet på BBS CH-R de jeg har sett på den før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Selges! Orginal E30 325i viewtopic.php?f=38&t=245328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Fine lagringsfelger dette. Hva slags felger har du på sommerhjula da? Syns de liknet på BBS CH-R de jeg har sett på den før. De jeg har til vanlig er disse. Men har fått moddet dem til høyere innpress. http://www.wheeldude.com/catalog/produc ... ts_id=6410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Fikk satt på nye oransje blinkere i går, tror jeg setter tilbake krom-nyrene asap! (og ja, den er fryktelig skitten!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Min BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Etter 4 dager med bilpleie: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Klar for nye motorn imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Blir bra Ditta fjeld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Ja vi satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå